نتیجه انتخابات شورای شهر لامرد + اصلاحیه ۲

خرداد ۲۵ام, ۱۳۹۲ (دیده شده 2,820 بار)

رقابت انتخابات شورای اسلامی شهر لامرد بین حدود ۳۰  ۲۸ نفر کاندیدا به پایان رسید و نتیجه آن به ترتیب آرا بدین شرح اعلام میگردد:

  1. حسین آزاد  ۶۸۷۸ ۶۸۷۹
  2. محمد جمالی ۵۴۸۱
  3. محمد دهقان ۴۰۵۰
  4. هادی قایدی ۴۰۰۵
  5. ابوالحسن کشاورز ۳۵۸۶
  6. محمد رحیمی  ۳۴۶۲ ۳۵۸۱
  7. حسین صفایی ۳۳۹۲
  8. مصطفی نیدانی ۳۱۸۵
  9. محمود مستان نواز ۳۰۶۹
  10. منصور انصاری  ۳۰۵۵ ۳۰۴۵
  11. محمد صفری ۳۰۴۹
  12. علی پاکدل ۲۶۲۸
  13. محمد احمدی زاده  ۲۵۴۷ ۲۵۴۸
  14. یونس ثقفی ۲۵۰۵
  15. علی قسمی ۲۴۶۹
  16. خلیل بهادر ۲۳۵۹
  17. صالح صادقی  ۲۳۵۵ ۲۳۴۴
  18. سید جعفر موسوی ۲۳۱۹
  19. علی بدیعی ۲۲۰۲
  20. محمد قادری ۲۱۵۶
  21. بهمن غضنفری ۲۱۴۶
  22. علی صداقت ۱۹۲۷
  23. سهراب امیری ۱۹۰۸
  24. عباس نیکرو ۱۷۴۹
  25. عیسی حیاتی ۱۶۶۵
  26. علی حسن زاده  ۱۶۲۰ ۱۵۸۰
  27. فرج علی پور ۱۴۰۹
  28. عباس باقری ۱۲۱۵

chart
لازم به ذکر است که

  • این شورا ۷ نفر عضو اصلی و دو ۳ نفر عضو علی البدل دارد.
  • بر این اساس اعضای اصلی شورا عبارتند از: آزاد، جمالی، دهقان، قایدی، کشاورز، رحیمی و صفایی
  • اعضای علی البدل که در صورت استعفای اعضای اصلی جایگزین آنها خواهند شد عبارتند از: نیدانی، مستان نواز و صفری انصاری
  • در میان اعضای قبلی شورا، مصطفی نیدانی با بیشترین رای حایز رتبه ۸ این دوره، علی پاکدل حایز رتبه ۱۲ و علی قسمی رییس قبلی شورا حایز رتبه ۱۵ شده اند. محمود عامری عضو دیگر شورای قبلی در این دوره کاندیدا نشده بود و احمد حق شناس هم تایید صلاحیت نشده بود. در نتیجه اعضای شورا کاملا تغییر کرده اند.
  • اعضای اصلی این دوره دارای ترکیب سه مهندس (آزاد، قایدی و رحیمی) و چهار معلم  (جمالی، دهقان، کشاورز و صفایی) هستند. اعضای علی البدل نیز جزو معلمین اند.
  • در کلیست کاندیداهای اعلام شده توسط فرمانداری اسم عبدالله محمدی و حسین حسینی هم به چشم میخورد اما ظاهرا قبلا انصراف داده اند.
  • تفاوت رای نفر اول و دوم حدود ۱۴۰۰ و تفاوت رای نفر دوم و سوم نیز همین حدود است. پس از آن آرا به هم نزدیک شده و با شیب حدد ۵۰ رای کم میشود.
  • میزان مشارکت مردم در انتخابات ۹۰ درصد بوده است.

 

* نتایج از روی آخرین آمار اعلام شده در فرم ۳۱ فرمانداری آورده شده است.

** موارد خط خورده مواردی است که در نسخه اولیه این مطلب اعلام شده بود اما با نتایج فرمانداری مغایرت داشت. مورد صحیح کنار آن نوشته شده است.

۸۲ پاسخ به “نتیجه انتخابات شورای شهر لامرد + اصلاحیه ۲”

  1. نوشته شده توسط عباس غلام‌زاده در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۴:۰۲ ب.ظ

    مسعود جان اگه ممکنه نتایج تفکیکی (شهر-بخش) ریاست جمهوری در منطقه هم انتشار دهید

  2. نوشته شده توسط لامرد در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۴:۲۰ ب.ظ

    این انتخابات خیلی پیام داشت
    و باید سر فرصت به بررسی عوامل آن پرداخته شود
    ولی نکته جالب آرای بالا در این دوره است که از انتخابات مجلس نیز شهر لامرد بیشتر رای داشته است و فکر کنم بخصوص در مورد نفر اول فرمانداری بیش از اندازه تساهل به خرج داد

  3. نوشته شده توسط مسعود اسدپور در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۵:۱۱ ب.ظ

    سلام
    منظورتون از ارای بالای بیشتر از مجلس چیه؟

  4. نوشته شده توسط مسعود اسدپور در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۵:۱۱ ب.ظ

    سلام دکتر غلامزاده عزیز
    اگر گیر آوردیم چشم

  5. نوشته شده توسط احمد واعظ زاده در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۵:۵۲ ب.ظ

    درویش کار خودشو کرد…دردوره قبل دو تل خندقی بودند واین دوره کسی نیست….در این دوره سه دهنویی ودو حسین آبادی هستند که معلوم است حسین آبادیها و دهنویی ها با هم یکی بو ده اند…هیچکس نتوانسته در محله خودش بیش از پنجاه در صد آرا را کسب کند…واز همه مهمتر رای نیاوردن علی قسمی است که اکثر سران شهرستان پشت او بوده اند

  6. نوشته شده توسط محمدرضا میرزایی در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۵:۵۴ ب.ظ

    سلام
    من این پیروزی غرور انگیز را یه مردم شهر لامرد وجناب فرماندار تبریک عرض می کنم .مردم ما نشان دادند که وابسته به هیچ حزب وجناحی نمی باشند و هرکس دل در گرو این مردم بذارد،مردم به او اعتماد می کنند.ازجناب صفری فرماندار محترم شهرستان کمال تشکر وقدردانی دارم ایشان ثابت کردن امین رای مردم می باشند.

  7. نوشته شده توسط علی قادری در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۵:۵۷ ب.ظ

    با سلام و تبریک به این منتخبان عزیز
    به نظر می رسد شورای چهارم لامرد ترکیب مناسبی را از تخصص، تجربه، تعهد و جوانی را فراهم آورده اند، امید که با مدیریت این عزیزان، شهرمان حال بهتری داشته باشد و به آینده امیدوارتر باشد.
    عدم ورود سه عضو سابق شورای سوم به شورای چهارم و پانزدهم شدن رئیس شورای سابق معنا و مفهوم زیادی به همراه دارد. به بار نشستن انتقادات، وزنه اعضاء منتخب و…

  8. نوشته شده توسط خاننده سایت در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۵:۵۸ ب.ظ

    سلام نتیجه شورای شهر علامرودشت هم درج کنید اطفا/ اطلاعات از اقای عبداله فضلی بگیرید/ همچنین نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان . نتایج جالبیه

  9. نوشته شده توسط محمد جواد صفایی در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۷:۴۴ ب.ظ

    سلام دوستان
    بااین گفته ی حاج احمد واعظ مخالفم که درویش کار خودش را کرد.این مصادره به مطلوب آرا و تلاش های اقشار متفاوت مردم است.
    اولن که لیستی به نام گروه درویش توزیع نشد و از لیست شفاهی منتسب به درویش هم فقط دونفر رای آورده اند.
    دوم اینکه ائتلافی که توانست چهاررای از پنج رای اول را به خودش اختصاص دهد فارغ از دسته بندی سیاسی بوده است.
    سوم اینکه با توجه به رفاقت من باهر هفت عضو جدید ،یکی از شعارهای مشترک هر هفت عضو این صحبت بوده که: دخالت دادن مسایل سیاسی در اداره ی شهر، جفای به شهر است.
    چهارم اینکه اگر امروز برچسب درویشی بودن را بر پیشانی شورا بزنید مطمئن باشید که علاوه بر اینکه شورا را از راه خدمت به عموم مردم به در کرده اید، آنها را وارد یک جنگ فرسایشی چهار ساله خاهید کرد.
    از همه ی دوستان تقاضا می کنم اکنون که دولت اعتدال در حال تشکیل است ما نیز در اداره ی شهر راه اعتدال در پیش گیریم.
    شهر خسته از همه ی این تنش های پوچ سیاسی ست.
    این خواهش قلبی بسیاری از دوستان است.

  10. نوشته شده توسط حمید اسدپور در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۸:۰۸ ب.ظ

    منم به نوبه خودم به تمامی منتخبین تبریک میگم امیدواریم موفق باشن اما تو این دوره اتفاقات جالبی افتاد که ترجیح میدم نگم . 

  11. نوشته شده توسط حمید اسدپور در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۸:۱۵ ب.ظ

    والا نظرات من کلی وقته تایید نمیشه حتی ثبل انتخابات هم چند تا نظر گذاشتم تایید نشد بعدشم اینکه جواب علی آقای قادری : علی جان هیچ معنایی نداره سیاست همینه ” هاشمی رفسنجانی که دست راست نظام هستش تو اون دره نمایندگی مجلس شاهد بودین که سی ام شد و تو این دوره به خاطر اقای هاشمی اقای روحانی به این نتیجه رسیده . 
    البته نباید از هجوم سراسری مردم شهر ها و روستا های اطراف هم گذشت که کلی رای برای کاندیدا وارد صندوق کردن از همه شهر ها و روستا های اطراف که به حالت دسته جمعی میومدن و رای میدادن دیده میشد . خدایی ناکرده نمیخواییم بگیم این هفت نفر به این شیوه به اینجا رسیدن این اتفاق واسه اکثر کاندیدا اجرا شد .

  12. نوشته شده توسط چاه حاج ابول در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۸:۵۲ ب.ظ

    با سلام
    این افراد به اصطلاح پیرو خدا و پیغمبر در پیشگاه خدا چه کی خواهند جواب دهند
    همین اقایان که سال ۸۸ مدعی تقلب بودید به انتحابات دیروز چه میگفتید
    متقلبان دروغ گو

  13. نوشته شده توسط ابراهیم غلامزاده در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۹:۰۱ ب.ظ

    بنام خدا- با سلام خدکت دوستان عزیز
    مطلب آقای واعظ زاده خواسته یا ناخواسته ضربه ای مهلک به کارامدی شورای جدید خواهد بود. زیرا شورا را تشکیل نشده به سمت حساسیتهای سیاسی منطقه و اختلافی که از انتخابات مجلس شکل گرفته سوق داده است.در حالی که رقیب اقای درویش زارعی بعنوان نماینده مردم در مجلس است و باید در طول ۴ سال آینده شورا جهت پیشرفت شهر و کسب منابع کمک کند منتسب کردن اعضاء شورا به طیف مخالف وی به چه منظور است؟
    همه کسانی که در این مدت در بطن کار بوده اند می دانند چه شده است و علت رای آوردن این مجموعه چیست که من لزومی به بیانش نمی بینم. اما همه این افراد و خود کاندیداها و فعالین می دانند که لیستی بنام درویش وجود نداشت و این مطلب اقای واعظ زاده ضمن اینکه شورا را به حاشیه میبرد واقعیتی که وجود داشته نیز پوشانده و از رای مردم تفسیر نادرستی نموده است. ای کاش حاج احمد در منطقه حضور داشت و واقعیتها را می دانست و براساس ان مطلب مینوشت نه تخیلات از راه دور خود.
    واقعیت لیست ۵ نفره ای که با محوریت مجموعه ای دیگر، فارغ از دسته بندی سیاسی تنظیم گردید و ۴ نفر از آن به شورا راه یافتند چیز دیگری است و بهتر است این رای مصادره نشود. در این لیست هم محله ای تصمیم گیری نشده است .
    من با آقای صفائی موافقم و همانطور که بارها اعلام کرده ایم شهر نیازمند گفتمان جدیدی است. گفتمانی که براساس آن باید عینک های سابق برداشته شود و نوعی دیگر نگاه کرد.گفتمانی که در آن باید از همه ظزفیتها و افراد و گرایشات استفاده کرد.
    از سایت تراکمه و آقای صفائی که واقعیت لیست ۵ نفره ای را میدانند نیز میخواهیم مطالب خلاف واقعیت منتشر نکند که نیاز به تکذیب یا توضیح داشته باشد.
    با شناختی که من از مجموع ۷عضو دارم اطمینان دارم که اگر وارد حاشیه نشود میتواند کاری کند کارستان.

  14. نوشته شده توسط محمد نعیمی در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۶ ق.ظ

    ممنون از اطلاع رسانی سایت تراکمه
    رقابت پایان یافته امروز روز عمل است. به نظرم دوستان راه یافته در ابتدای امر اصول و قواعد و وعده هایی را که در انتخابات مطرح نموده اند به صورت یکجا به عنوان اصول کاری خود ارائه دهند تا معیار مناسبی برای بررسی عملکرد و خواسته های مردم از شورا طبق گفته های خود آنها باشد 
    وجود طیف های متفاوت و تخصص های مختلف در شورا را به فال نیک باید گرفت
    فارغ از اینکه چه تعداد از نامزد های ما به شورا راه یافته اند لازم است هم اعضای جدید شورا، خود را نماینده همه بدانند و هم مردم همین گونه فکر نمایند.
    انشالله تصمیم گیری برای شهر منحصر به فکر تنها ۷ نفر نباشد 
    موفق باشید

  15. نوشته شده توسط فاضل در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲:۴۴ ق.ظ

    سلام

    از این که قدیما رای نیاوردن خیلی خیلی خوشحالم
    … و از این که محمد جمالی و محمد دهفان و محمد رحیمی رای آوردن خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحال هستم

  16. نوشته شده توسط غلیاس در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۸:۳۴ ق.ظ

    آقای غلامزاده عزیز:
    بقولی :زحمتش مادر کشید ولذتش داماد برد——————شما دست در جیب کردید و کاندیدای خود که الحق شایسته است رابه شورا فرستادیدولی خبراز جلسه های پشت پرده درطبقه دوم بلوار آزادگان را نداشتیدآقای آزاد ۱۱۰۰ رای در دو صندوق تلخندق داشت رای بالای ایشان در دهنو و…..این چه مفهومی داشت .آنهایی که در مهمانسرای کارخانه کباب وهات داگ میزدند که ساکن شهرلامرد نبودند تابرای شما رای آوری داشته باشند پس قدردان طبقه دوم…………باشید!درویش هم گاهی ازپله های آن بالا میرفت!

  17. نوشته شده توسط محمد فاضل علیزاده در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۸:۳۸ ق.ظ

    با سلام
    ضمن عرض تبریک به منتخبین شورای اسلامی شهر لامرد امیدوارم به جای کارهای سیاسی و دسته بندیهای سیاسی و جناحی به فکر آبادانی و وضعیت فرهنگی اجتماعی شهر باشید تا بعد از ۴ سال در پیشگاه خداوند بزرگ واین مردم غیرتمند و انقلابی شرمنده نباشید به امید موفقیت شما در این شهر دوست داشتنی

  18. نوشته شده توسط zoheir.safari در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۹:۰۵ ق.ظ

    به هر ۷ عضو جدید شورا تبریک عرض میکنم.

    امیدوارم شورای جدید که مجموعه تخصصهای مختلف چه اقتصادی چه معماری چه مدیریتی و شهرسازی و … رو در خود داره بتونه با کمک و همکاری مسئولین و مشورت  اعضای شورای قبلی کارها رو به پیش ببره.

    رای نیاوردن کاندیداهای وابسته به طیف حاکم نکات زیادی داشت که یکی از روشنترین این نکات برگزاری انتخابات کاملا سالم بود و باید از فرمانداری که مجری اصلی این انتخابات بود تشکر کنیم.

    جا دارد یه خسته نباشید هم به دوستان شورای قبل بگوییم که در این دوره که از شانس و اقبال طولانیتر از زمان قانونی خود شد فعالیتهای خوبی رو باقی گذاشتن.

  19. نوشته شده توسط طرفدار حق در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۹:۱۷ ق.ظ

    آقای میرزایی
    چرا سفسطه می کنید 
    شما خود می دانید که آقای آزاد چگونه رای آورد . 
    درصد صندوقهای روستاها را ببینید می توان حدس زد چند درصد دهستان حومه در شهر لامرد رای داده اند حتی خود شما .
    به قرآن خجالت دارد . من تا دیروز به امثال شماها می گفتم اصلاح طلب ولی دانستم شما همان کار را کردید که مخالفش بودید.
    شرم کنید

  20. نوشته شده توسط رضا در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۹:۲۴ ق.ظ

    متاسفانه برخی از کاندیدا ها به خصوص نفر اول فهرست اعلام شده از شیو ه های مختلف برای جمع اوری رای استفاده کردند که اغلب شیوه ها غیر اخلاقی و غیر قانونی بود که امیدوارم که در دوره های بعدی شاهد این رویه نادرست نباشیم که بعضی از این شیوه ها را مطرح می کنم
    ۱) نصب حجم عظیمی پوستر و بنر به شکلی بی سابقه
    ۲) دادن شام و کیک اب میوه و سرسید و دیگر اقلام تبلیغاتی
    ۳) –حذف شده توسط ادمین: انتشار اتهاماتی که شما مطرح کردید باعث اعلام جرم علیه سایت خاهد شد. لطفن اگر مدرک مستندی در این زمینه دارید برای ما ارسال نمایید تا آن را منتشر نماییم–
    بنده بدلیل اعتماد به سایت وزین تراکمه این مطلب را اینجا گذاشتم که امیدوارم بنا به ملاحضاتی این کامنت گرفتار حذف و سانسور نشود
    و در پایان به همه نامزدهای که موفق به جلب اعتماد مردم شدند و به خصوص آقای محمد جمالی تبریک عرض می کنم که امیدوارم این دوره اغازی برای فصلی نو باشد .

  21. نوشته شده توسط عبدالصمدصفری در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۹:۴۰ ق.ظ

    ضمن عرض تبریک به اعضاء جدید شورای شهر ارزوی موفقیت در این عرصه، منتسب کردن این افراد به هر گروه و جریان خاصی صورت مسئله رو عوض یا پاک نمیکنه ،  و منتسب به هر گروهی هم که باشند بالاخره از صندوقهای رای بیرون امده اند و منتخب مردم هستند و همین مردم هم مطالبات خود را براساس شعارها و برنامه های که این عزیزان مطرح کردند ، دنبال میکنند و  بهتره که به جای برچسب زدن به افراد ، کمک کنیم که این نیروهای تازه نفس و جوان به دور از دغدغه های جناحی  و گروهی در پی حل مشکلات و معضلات فرهنگی ، اجتماعی و عمرانی شهر باشند

    موفق

  22. نوشته شده توسط احمد واعظ زاده در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۵ ق.ظ

    در آینده میبینیم ومیشنویم

  23. نوشته شده توسط مسعود اسدپور در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۷ ق.ظ

    سلام به همه دوستان

    خصوصن آقای غلامزاده و واعظ زاده

    شورای شهر که نباید یک وارد عرصه های سیاسی شود متاسفانه تا الان ابزار سیاسی برای گروه حاکم در لامرد بوده است و مقام یک عضو شورای شهر حتا در حد نویسندگی در سبحان و نخل جنوب تنزل پیدا کرده بود. در نتیجه تغییر کاربری آن! زمان میبرد و چه بهتر که از همین الان این تغییر شروع شود. اما در عین حال نباید به ابزار سیاسی در دست گروه دیگری تبدیل شود. حال این گروه سیاسی میخاهد درویش باشد یا سیمان!

    نکته دوم این که ورود یک بنگاه اقتصادی به فعالیت های این چنینی خطرات خاص خودش را دارد. احتمالن در اینده ای نه چندان دور شاهد ظهور گروه سیاسی دیگری خاهیم بود که از سابقه فعالیتهای عمرانی و خیرخاهانه اش برای کسب قدرت سیاسی استفاده میکند. و این هم ظلم به کارخانه سیمان و سهامداران و کارگرانش است که وارد درگیری های فرسایشی سیاسی میشوند و در کنه قضیه همیشه آنها بازنده خاهند بود.

    حمایت کارخانه سیمان از فعالیتهای عمرانی و خیرخاهانه در شهر باید فارغ از گرایشهای سیاسی باشد (که تا الان الحق آقای غلامزاده از پس این کار برامده اند) اما باید دید در اینده ایشان و افرادی که بعد از ایشان در مسند مدیر عاملی کارخانه قرار میگیرند هم بدین عقیده استوارند و یا تمام سهامداران با این فعالیت موافقند.

  24. نوشته شده توسط مسعود اسدپور در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۹ ق.ظ

    سلام فاضل جان

    اتفاقن حالت ایده ال برای من حالتی بود که حداقل دو نفر از شورای قبلی هم در این جمع حضور میداشتند تا هم از تجربه آنها استفاده شود، هم ایشان نقش منتقد را بازی کنند که در بیراهه نرفتن کارها کمک بسیاری میکند و هم این جمع تمرین کنند چگونه علایق سیاسی را وارد این کار نکنند.

  25. نوشته شده توسط عبدالصمدصفری در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۱ ق.ظ

    اقای غلیاس
    مهلومن که خیلی چیا میفهمی، خصّال !!!!
    گفتی بلوار آزادگان؟!!! طبقه دوم؟!!! 

    موفق

  26. نوشته شده توسط لامرد در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۵ ب.ظ

    جناب آقای اسد پور
    امار نفردهم و یازدهم شما با آمار سایت فرمانداری نمی خواند
    لطفا اصلاح کنید

  27. نوشته شده توسط لامرد در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۴ ب.ظ

    آقای غلیاس
    آرای آقای آزاد در تمام صندوق ها بالا بود و تقریبا در کل شهر به صورت یکنواخت بوده است شما بهتر است مصادره نکنید و به نام کسی تمام نکنید
    امیدوارم این شورا به غیر از مردم و جوانان به کسی وابسته و یا مدیون نباشند چون آنوققت تمام امید ما جوانان به یاس تبدیل می شود و باید منتظر یک مافیای دیگه باشیم

  28. نوشته شده توسط محمد رضا در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۷ ب.ظ

    چرا سریعا شورایی که بابت ترکیبش باید از خدا شاکر باشیم رو سیاسی میکنید؟؟؟ برچسب زدن ب شورا جفا به شهر است
    چرا از اول راه سنگ اندازی میکنیم در مسیر شورایی که شهر را بدستشان داده ایم
    امیدوارم جدا از مردم ، مسئولین هم کمک کنند تا شورا سیاسی و جناح بندی نشود
    خدایا چنان کن سرانجام کار///تو خشنود باشی و ما رستگار

  29. نوشته شده توسط اکبر کریمی زنگنه در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۸ ب.ظ

    درود
    من نیز این پیروزی بزرگ را به همه منتخبین جدید تبریک میگویم و ارزومندم با شناختی که از این عزیزان دارم شهر لامرد را چنانچه شایسته مردم فهیم ان است سامان دهند .
    نکته که اندکی مرا نگران ساخته نوشته اقای واعظ است که این پیروزی را به گروه یا شخص خاصی نسبت داده است که احتمالا به دلیل عدم حضور ایشان در منطقه بوده است این پیروزی در ابتدا خواست مردم و نه به جریانی بود که مردم را در تصمیمات خود شریک نمیدانستند و سپس حمایت یک مجموعه بزرگ از این افراد بود که با تمام نیروی خود در تلاش برای رفاه حال شهروندان است و این ممکن نمیشود مگر با رشد و توسعه شهر و افرادی انتخاب گردیدند و مورد حمایت قرار گرفتند که بتوانند این مهم را به سر انجام برسانند و در مرحله سوم این دوستان مورد حمایت جریان فکری اصلاح طلبی بودند که ارا آقای دکتر روحانی در شهر لامرد خود پاسخگوی این مهم است .
    در پایان لازم میدانم از مجموعه سیمان لامرد و شخص اقای غلامزاده که در پرشور برگزار شدن این انتخابات نقشی چشمگیر داشتند تشکر نماییم و ارزو مینماییم همیشه همین گونه برای رفاه حال شهروندان و توسعه شهرمان جدیت داشته باشند و به حرفهای کوته بینان و حاشیه سازان توجهی نداشته باشند ،خداوند همیشه انسانهای خیر اندیش و نیکو نهاد را یاری می نمایید. با سپاس

  30. نوشته شده توسط مسعود اسدپور در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۸ ب.ظ

    لامرد جان

    ممنون از تذکرتان
    اصلاح شد

  31. نوشته شده توسط مرتضی تندرو در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۳ ب.ظ

    بنازم مردم ایران دوست کشورمون علی الخصوص لامردیهای با غیرت که سنگ تموم گذاشتند.
    به امید ایرانی آباد و سربلند

  32. نوشته شده توسط کارگری از کارخانه سیمان در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱:۵۷ ب.ظ

    آقای غلامزاده آقای غلامزاده آقای غلامزاده بخدا این همه فعالیت جهت اقای مهندس آزاد توسط کارکنان بخاطر شخصیت جالب خودش بوده وهمچنین اگه مثلا می بینید در محله چاه علی و آبشولی حدود ۵۰۰ رای داره بخاطر فعالیت اقوام ایشان در اونجاست و یا در محله لامرد عموزاده هایی دارد و یا در تلخندق ارتباط قدیمی برادرانشان و طایفه ای با افرادی در این محله ، و همچنین مطالبی جذاب که در سخنرانی های خود اعلام کرد که فردی متفاوت بود از دیگر کاندیدا و بالاخره افرادی که از دهستان ترمان امدند رای دادند بخاطر اینه که او خانواده ای اصیل هست . اگه اصلاح طلبان رای دادند به ایشان بخاطر این بوده که خانواده ایشان اصلح طلب ریشه دار است و شما هم شاید از قلعه مظفر (زادگاهتان که نمی دانم چند نفرند)و انتخاباتی ندارد افرادی را را خواستید که ببیایند تو شهر و رای دهند چرا مردم رو خام دیدید آقای اسدپور شما همیشه میگید مردم در شورا سیاسی رای نمی دهند اما به نظر من ۷۰ درصد مسیل متاثر از انتخابات مجلس قبلی بود که دلتایل آن عدیده هست . و در اخر شاید ارتباط خوبی با مدیر عامل داشته باشید ولی خدائیش بزرگ نمایی نکنید و خواهشا این مطلب مرا درج نمائید

  33. نوشته شده توسط کارگری از کارخانه سیمان در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲:۵۲ ب.ظ

    راستی جناب دکتر اسدپور چندتا از کارهای خیر خواهانه و فعالیتهای عمرانی اقای مدیر عامل بفرمائید

  34. نوشته شده توسط احسان در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۳:۳۰ ب.ظ

    سلام.
    با آنکه لامردی نیستم ولی بسیار خوشحالم که شهر لامرد تا حدودی از دستان گروهی که فکر میکنند لامرد ارث پدریشان است و هر کاری که میخاهند در این شهر بکنند(تهمت . افترا . دروغ گویی . عوام فریبی و …)کوتاه شد.به امید روزی که با شروع ریاست جمهوری دکتر روحانی دست بقیه این گروه که مثل بختک بر روی این شهر افتاده اند بریده شود تا مردم نفسسسسسسسسسسس بکشندددددددددد 

  35. نوشته شده توسط مسعود اسدپور در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۳:۴۴ ب.ظ

    کارگر عزیز

    بنده تریبون آقای غلامزاده نیستم. ولی تا آنجا که غیرمستقیم اطلاع دارم حمایت از تیمهای ورزشی شهرستان یکی از این فعالیتها است

  36. نوشته شده توسط امید رها در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۴:۲۰ ب.ظ

    سلام
    عرض تبریک صمیمانه خدمت همه منتخبین مردم وخستهنباشید وتشکر از زحمات اعضای پیشین شورا
    به نظر میرسه وقت اون رسیده که به افراد از پنجره احزاب نگاه نشه.بجای نقد یا تأیید افراد،نقد یا تأیید رفتار انجام بشه.بجای اینکه حواس به چپ و راست منحرف بشه،نگاه به جلو متمرکز بشه تا یوقت از راه خارج نشیم…برای داشتن دید درست،انسان نیازمند هر دوچشم است،هم راست وهم چپ(البته اول و مهم تر چشم سالمه،چه راستش،چه چپش).یا حق

  37. نوشته شده توسط احمد واعظ زاده در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۶:۰۱ ب.ظ

    سلام من دو روز پس ازپایان نام نویسی شوراهها به لامرد آمدم.از افراد نزدیک به آقای زارعی در مورد لیست افراد مورد نطر او سءوال نمودم. آنها از افرادی نام بردندکه هم اکنون نام چهارنفرشان رادر میان افرادمنتخب مردم می بینم . از نوشته ام هیچ منظوری نداشتم وهنوز نمی دانم چرا دوستان سیمانی این همه بر آشفته شده اند

  38. نوشته شده توسط یک کارگر کارخانه سیمان در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۶:۳۷ ب.ظ

    جناب دکتر اسدپور شما گفتید کارهای……..من گفتم چند تا شما فقط یکی نام بردید خواهشا یک کار عمرانی هم بگید ما انتظاری که از شما داریم خیلی بالا هست ولی بعضی وقتها نمی دونم چه بگم واقعا بدون هیچ دلیلی فقط بخاطر رابطه دوستی یا کم اطلاعی شما به دلیل دوری از منطقه که تقریبا همه مخاطبین هم تا حدودی متوجه شدند با نظر به مطالب و نظرات شما یکی رو الکی میخواید ببرید ما این سایت رو دوست داریم خواهشا یه کم مستند تر صحبت بفرمایید ایشان در کارخانه حقوق اولیه ما که احترام به کرامت انسانی هست رو بجا نمی آره شما گفتید حمایت از تیمهای ورزشی اولا تیمها نه وتیم و ثانیا بهتره که از آقای وحیدنیا که از مسئولین باشگاه است و محمد منصوری سرمربی سوال بفرمائید ببینید به یکی از قول هاش به دست اندر کاران تیم این اقای مدیر عامل عمل کرده که شما اینجور دفاع میکنید و در بوق کردید کاشکی یه کار عمرانی ایشان در شهر رو می گفتید

  39. نوشته شده توسط محمد نعیمی در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۷:۰۰ ب.ظ

    بعضی مواقع اگه خانواده ها دخالت نکنن زن و شوهر با هم کنار میان. فضای امروز نیازمند ارامش است نه هیاهو. طرفداران کاندیداهایی که رای آورده اند حواسشان باشد بسیاری هم به کاندیدای شما رای نداده اند که بدون کمک آنها نمی توان بهترین نتیجه را رقم زد. مصادره کردن کاندیدا ظلم و جفا به انهاست. آنهاییی که به کاندیدای منتخب رای نداده اند سهمشان از شورای شهر به اندازه شماست. ما مردم گاهی فراموش میکنیم هیجانات بازی را در زمین بازی بگذاریم برای همین بعد از بسیاری از بازهای فوتبال حاشیه های بعد از بازی پر رنگ تر از اصل بازیست. هم برد ظرفیت میخواهد هم باخت. اجازه دهیم شورای جدید به کام همه شیرین باشد حتی انهایی که رای نیاورده اند. دنیا و ادمهایش سیاه و سفید مطلق نیستند. علی رغم انتقاد های وارده به شورای قبل به همه آنها خسته نباشید میگویم
    موفق باشید

  40. نوشته شده توسط محمدرضا میرزایی در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۷:۱۲ ب.ظ

    با سلام خدمت دوستان و عزیزی به نام طرفدار حق
    خدمت ایشان عرض کنم مهندس آزاد از مردمی و مدیر بودنشان توانستند نظر مردم شریف شهر لامرد را جلب نمایند.جنابعالی گفته اید که بنده در شهر لامرد رای خودم را به صندوق انداخته ام!دوست عزیز بنده مقید به قانون می باشم و چون ساکن شهر نمی باشم در زادگاهم روستای لشکون رای خود را به صندوق انداخته ام و بهترین گواه بنده شناسنامه من می باشد می توانید تشریف بیاورید وشناسنامه بنده را ملاحظه نمایید.خلاصه در خدمتیم و اگر بنده خلاف کرده باشم حاضرم تمام نظریات شما را بپذیرم و اگر ثابت نکردید باید نام طرفدار حق را از خود پاک کنید و نام خود را طرفدار اراجیف وبنامید.یا علی آماده ام

  41. نوشته شده توسط مراد در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۷:۳۶ ب.ظ

    آقای دکتر اسدپور عزیز 
    دیر ا دعوا چماق دو دسی ننداز کاکای مو 
    این انتخابات واقعیتهای خوبی رو برای همه ما روشن کرد :
    ۱)آقای –حذف شده توسط ادمین– به همه ثابت کرد که با زور و پول میشه حرف رو به کرسی نشوند
    ۲)آقایان –حذف شده توسط ادمین– از همت سر مهندس آزاد وارد شورا شدند
    ۳)متاسفانه در این انتخابات همشریان عزیزی از کشکو و ترمان ولشکون و لشخره جهت داغ کردن تنور انتخابات وارد عرصه شدن که به مدیریت فرماندار محترم باید احسنت گفت
    ۴)منتخبین و برادران عزیز در ۲۴ خرداد مردم لامرد به شورای قبلی نه گفت پس بکوشید در جهت آبادانی بیشتر شهر تا مجددا شما نیز گرفتار این پاسخ مردم نشوید
    ۵)به امید آبادانی هرچه بیشتر شهرمان از طریق مدیریت و درایت مهندسین و منتخبین عزیز  
    ۶) جذب سرمایه خیر اندیشان و درآمدهای کلانی (مالیات ) که قول سرمایه گذاری در شهر خودمان دادن اگر مجددا به حساب دارایی شیراز واریز نشه 

  42. نوشته شده توسط مرتضی اسدپور در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۶ ق.ظ

    یا حق
    به همه ی منتخبین شورا به خصوص آقای کشاورز و آقای رحیمی تبریک میگیم و امیدواریم به فضل الهی اهمیت این مسئولیت جدیدشون رو خیلی خوب درک کنند. برای اعضای شورا در حال حاضر نیز به خاطر زحماتی که در این چند سال کشیدند، آرزوی موفقیت و سربلندی در همه حال داریم.
    خدا رو شکر، در این انتخابات لامرد، اشخاصی مثل مهندس رحیمی رأی آوردند که در تبلیغات بدون هیاهو و بدون غذا دادن وارد شورا شدند و نشون داد که در این عرصه اگر پاک عمل کنیم، مورد اعتماد مردم هم قرار می گیریم.

  43. نوشته شده توسط مرتضی اسدپور در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۷:۰۹ ق.ظ

    یا حق
    آقای کریمی جان،
    افرادی که پشت سر گروه منتخب شورا بودند، از هر قشری داخلشون بود و نمیشه به اصلاح طلبان نسبت داد و وجه اشتراک این گروه، مخالفت با جریان حاکم بر لامرد بود. این احزاب سیاسی در کشور ما، خیلی ساختار درست و حسابی ندارند. در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، طبق اطلاعات ما، حاج آقا علوی که در لامرد به جناح راست شناخته شده است، از نزدیکان ستاد آقای روحانی که تفکراتش به اصلاح طلبان نزدیکه، بوده. همین طور که می دونیم آقای علوی از رهبران گروه حاکم بر لامرد بوده و هست. این نشون میده که خیلی از افراد سیاسی در کشور ما، بیشتر از این که به اصول حزبشون پایبند باشند، شخص محور هستند.

  44. نوشته شده توسط حمید اسدپور در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۸:۲۱ ق.ظ

    اقای احسان شما که لامردی نیستی دلیلی نداره دلت واسه لامرد بسوزه لطفا به شهر خودت فکر کن و به کسی تهمت و افترا نزن داداش که فردا روزی هم هست …

    همین هایی که اینجا این حرف ها رو توی گوش شما کردن معلوم نیست خودشون چه دودی ازشون بلند شده . همشون شهر نشینن ولی دلشون برای لامرد میسوره دقیقا مثل اون خارج نشینی که دلش برای ایران میسوزه … اگه این دل سوزوندنه میخوام صد سال نسوزه 

  45. نوشته شده توسط مهندس در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۸:۳۲ ق.ظ

    آقای لامرد عزیز
    در انتخابات شورا در محدوده شهر ۱۴۰۰۰ نفر شرکت کرده اند و در انتخابات مجلس هم همین قدر بوده. میزان مشارکت در شهر ۹۰ درصد بیشتر نبوده.
    شما آراء ۲۹ نفر را جمع کرده اید و چنین برداشت کرده اید که گویا آمار از مجلس بیشتر شده در حالی که در شورا هر نفر به ۷ نفر رای می ذاذه است.

  46. نوشته شده توسط حمید در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۶ ق.ظ

    جناب اقای مسعود اسدپور متاسفانه جنابعالی حب و بغض هاتون رو در نوشته هاتون دخیل می کنید . نمی دونم چرا بی دلیل از عملکرد ابراهیم غلامزاده دفاع می کنید . چرا از سو استفاده از مجموعه سیمان برای انتخاب اقای ازاد دفاع می کنید . شاید ….

  47. نوشته شده توسط مسعود اسدپور در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۰ ق.ظ

    حمید جان

    لطفن کامنت من رو درست بخونید. من در مورد ورود کارخانه به امور خیریه کاملن خوشحالم اما از ورود به مسایل سیاسی ناخرسند (البته چون در انتخابات اخیر در لامرد نبوده ام نمیدونم چقدر به مسایل سیاسی وارد شده). چون در نهایت دود سیاسی شدن کارخانه به چشم سهامداران میره.

  48. نوشته شده توسط احسان در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۴ ق.ظ

    آقای حمید اسد پور
    در مورد شخص شما هیچ ندارم فقط خلایق هر چی لایق

  49. نوشته شده توسط محمد جواد شیرپور در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۳:۴۹ ب.ظ

    ابتدا از حضور گسترده مردم در انتخابات تشکر می کنم که نشانه لبیک به ندای رهبریست.وهمچنین توصیه ای به هفت نفر منتخب مردم دارم که فارغ از گرایشهای سیاسی فقط به پیشرفت و ابادانی شهر لامرد متمرکز شوند به امید ایرانی اباد.

  50. نوشته شده توسط مهدی در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۴:۴۱ ب.ظ

    سلام خدمت جناب اقای اسد پور و بقیه دوستان همشهری .با توجه به صحبت های کاندیدای محترم که اکنون حداقل ۴ نفر منتخب شورا جزو کسانی هستند که مهمترین برنامه حود را انتخاب شهردار قوی و مدیر عنوان کردند وقت ان نیست که به همان شیوه های پیشنهادی خود این مهم را تحقق بخشند ومن و شما و  همه ی همشهریان با دید باز و جدا از مسایل سیاسی این مهم را زیر نظر داشته باشیم.مهمترین ویژگی شهردار و اعصای محترم شورا رعایت قانون و مردمداری است نقدی که به شهردار و اعضای فعلی مخصوصا  مورد دوم وارد است که انتخاب شورا یار محله ای وارتباط بیشتر با مردم جهت رفغ مشکلات مفید خواهد بود.با تشکر از شورای محترم فعلی و تبریک ویژه به اعضای جدید امید است به یاری خدا واین ترکیب ایده ال شاهد پیشرفت هر چه بیشتر شهرمان باشیم.یادمان باشد که تقدیر از اعضای فعلی انگیزه ایست برای اعضای جدید جهت کار بهتر چون همه یه روز بازنشسته میشند!!

  51. نوشته شده توسط ابراهیم غلامزاده در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۵:۱۵ ب.ظ

    آقائی که به ناحق خود را کارگر کارخانه سیمان نامیده ای،اولا کارگران کارخانه سیمان برای بیان حرف و انتقادشان به من تاکنون آزاد بوده اند و مطرح کرده اند و نیازی به نام مستعار ندارند.ثانیا، توئی که کارمندی و دوستم بودی و متوقع بودی مرخصی بدن حقوق بگیری و بیایی مدیر بشوی و حقوق خوب بگیری و من نپذیرفتم درست نیست بیایی و به ناحق چنین بگوئی.ثالثا،محله قلعه مظفر شورا دارد و اتفاقا انتخاباتش در این دوره حساس بوده و همه هم در آنجا رای داده اند.رابعا ، کارهایی که کارخانه کرده اظهر من الشمس هست.

  52. نوشته شده توسط طرفدار حق در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۶:۴۸ ب.ظ

    برادر غلامزاده
    می شه بفرمایید آقای جواد ح چطور دوبار از کارخانه اخراج شده . شما که می گید آزادند.
    در ضمن خواهش می کنم به جان مادرت قسمت می دم بگو  آرای حسین آزاد آیا از روستاهای مجاور شهر بود یا خیر ؟

  53. نوشته شده توسط محمدرضا میرزایی در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۰ ب.ظ

    درود
    آقا یا خانمی که به نام طرفدار حق در این سایت کامنت میگذارد قصد تخریب و یاوه گویی دارد.ایشان چند بار با تهمت های بی اساس علیه بنده در این سایت کامنت گذاشته که یک نمونه بنده را به تخلف در انتخابات محکوم کرده است،و موقعی که نتوانست ادعاهای بی اساسش به اثبات برساند شروع به تخریب پرسنل محترم کارخانه سیمان لامرد نموده است.از دوستان خواهش می کنم جواب ایشان را ندهند،چون ایشان در مرتبه ای نیستند که نیاز به پاسخگویی داشته باشند و قصدشان برهم زدن دوستان می باشد.ضمنن از مدیر محترم سایت تراکمه می خواهم به علت یاوه گویی این فرد کامنت های ایشان تایید نشود. باسپاس

  54. نوشته شده توسط حمید اسدپور در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۹ ب.ظ

    اقای احسان منم انتظار نداشتم شما جوابی داشته باشین در ضمن من به این جملتون خیلی بیشتر از خودتون اعتقاد دارم ” خلایق هر چه لایق ” 

  55. نوشته شده توسط حمید اسدپور در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۴ ب.ظ

    مرتضی خان اسدپور نوشتین که جناب آقای رحیمی بدون غذا دادن و چند تا هم من بهش اضافه کنم ” کارت شارژ دادن ، شناسنامه خریدن ، ادم از بیرون اوردن ، تهمت زدن ، از جیب دیگری خرج کردن و … به اینجا نرسیده منم کاملا حرفتون رو قبول دارم و واسه مهندس رحیمی گل ارزوی موفقیت میکنم اما کاش مینوشتین کدوماشون به هر کاری متوسل شدن تا به قدرت برسن …

  56. نوشته شده توسط حمید اسدپور در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۸ ب.ظ

    من نمیدونم این کارگر کارخانه سیمان چرا اینقده به بند و قباش بر خورده و چرا اینگونه از مهندس آزاد حمایت میکنه یعنی واقعا …

  57. نوشته شده توسط م ح در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۵ ب.ظ

    سلام  هر چی بود تمام شد الان کمک کنیم تا شهری آباد و در خور مردم لامرد داشته باشیم.

  58. نوشته شده توسط جلیل خضری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲:۱۵ ق.ظ

    با سلام
    من هم به سهم خودم ،به منتخبین مردم برای شورای  شهر لامرد تبریک عرض می کنم.
    دو نکته:
    اولا آقا یا خانم (طرفدار حق) هر مکان یا ارگانی دارای قانون و مقرراتی است،کارخانه ی سیمان هر شخصی که از قانون سرپیچی کنه در مرحله ی اول اخراج نمی کنه بلکه اول از کار معلق می شه به مدت چند روز،بعد دوباره به کار قبلی خود برمی گرده در صورت تکرار مورد قبلی از کار اخراج می شه و تا اونجا که من می دونم آقای جواد ح یک نیروی فعال در کارخانه ی سیمان لامرده.
    دوما مگه روستاهای شهر لامرد چقد جمعیت داره که آقای آزاد خواسته باشه از روستاهای اطراف آدم جمه کنه ؟ هر روستای دارای انتخابات و انتخابات اون روستا بسیار مهم بوده.
    بجای این حرفا پیشنهاد و انتقادی رو بدین که ۷ بزرگوار بهتر بتوننن برای عمران شهر تلاش کنن.
    آقایی مهندس آزاد شخصیتی بسیار روشنفکر و خلاق که نیاز به این برچسپ زدن ها نیست.افرادی که به ایشان را دادن نه بخاطر کارخانه ی سیمان بلکه به خاطر شخصیت ایشان بوده .

  59. نوشته شده توسط حسين در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۸:۳۸ ق.ظ

    با سلام.
    در مورد نوشته به اصطلاح طرفدار حق بنده که از کارگران کارخانه هستم و بدلیل مسولیتی که در انجا دارم لازم است نکاتی را خدمتتان معروض دارم:۱- بزرگترین مجموعه صنعتی در سطح لامرد که هم اکنون قریب به ۴۰۰ نفر پرسنل دارد اخراج ا نفر نیرو بدلایل موجه کار غیر اخلاقی نمی باشد.۲- در هر مجموعه ای قوانین و خطوط راهبردی مشخصی جهت دستیابی به اهداف مشخص ان مجموعه توسط هییت مدیره و مدیرعامل ان شرکت ترسیم می شود که تخطی از قوانین و گذشتن از خطوط قرمز ان مجموعه به هر دلیلی تخلف محسوب و طبق ایین نامه های انضباطی با فرد خاطی برخورد خواهد شد.ضمنا برادر یا خواهر گرامی شایعه پراکنی با اطلاعات ناقص عین ظلمی است که به مجموعه منظم و معظم سیمان لامرد که هم اکنون از لحاظ مدیریتی و تولید وفروش نسبت به کارخانجات دیگر در بهترین وضعیت قرار دارد روا می دارید.

  60. نوشته شده توسط علی در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۲ ق.ظ

    سلام خدمت همه دوستان
    : منم به نوبه خودم به همه منتخبین شورای شهر تبریک میگم برای همه این دوستان آرزوی موفقیت دارم وانشاا… به اومید روزهای هرچه بهتر برای شهرمون.الان دیگه متاسفانه رای آوردن با این هزینه های جانبی مثل دادن کارت شارژ یا بنزین یا برنج یا مواردی دیگه شده یه راحل برای رای جمع کردن در صورتی کسی از این طرفند استفاده میکنه که دستش نرسه ونتونه تقلب با برگ تعرفه داشته باشه متوسل میشه به این راحل متاسفانه هردو راحل تقلب محسوب میشه و آخر نامردی هستش ولی من به جرات میتونم بگم که با ۴تا از این افراد آشنای نزدیک دارم رای سالم وبا رای مردم اومدن سر کار ومردم وجوانان اونا واقعا میخواستن وادعا میکنیم که انشاا… هیچکس رو نااومید نکنند و بر سر قولهای که دادن بمونند.

  61. نوشته شده توسط علی در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۵ ق.ظ

    ودر ضمن میتونم در مورد آقای مهندس آزاد وآقای محمد جمالی بگم که این دوتا بزرگوار واقعا انسانهای روشنفکر ومدیر وکار آمد هستند به حق جای آنها در شورای شهر خالی بوده تا الان انشاا… با تفکرات مدیریتی و انگیزه کارای که در این دو انسان بزرگوار وجود دارد وبا کمک مردم،که تا ما همگی با هم متحد نشیم نمیتونیم به اون شهر که در رویاهامون هست برسیم. ودر مورد کارخانه سیمان هم بگم که من چون یه عضو کوچکی از ورزش شهرستان هستم میدونم که اگر این حمایتهای کارخانه سیمان از ورزش شهرستان نبود الان ما در ورزش با خیلی از مشکلات مواجه بودیم و اومید داریم با حضور آقای آزاد تو شورا وبا کمکهای مالی کارخانه سیمان مجتمع های فرهنگی وورزشی زیادی در شهر احداث بشه اللخصوص برای خواهران که واقعا مشکلاتی زیاد در رابطه با ورزش دارند بخاطر کمبود امکانات.

  62. نوشته شده توسط 789987 در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۵ ب.ظ

    باسلام خدمت دوستان.جواب من خدمت دوست عزیزی است که بخاطر نسبت فامیلی نزدیک با آقای مهندس آزاد از ایشان دفاع میکند.در شخصیت بزرگ مهندس آزاد شکی نیست اما برای رسیدن به کرسی شورای شهر از هر ترفندی استفاده کردن صحیح نیست.خود جنابعالی هم به خوبی اینو میدونی که اینهمه رای از کجا اومده.

  63. نوشته شده توسط مرادي در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱:۱۰ ب.ظ

    آقای اکبر کریمی زنگنه، شما در کامنت خود گفته اید :” آنچه اندکی مرا نگران ساخته نوشته اقای واعظ است که این پیروزی را به گروه یا شخص خاصی نسبت داده است”. اگر جنابعالی و داداشت اصلاح طلب واقعی بودید در دوره قبل انتخابات مجلس از همین شخص خاص جناح راست حمایت نمی کردید اما الان به دیدگاه آقای واعظ زاده انتقاد می کنید و حالا که روحانی رای آورده رنگ عوض کردی و اصلاح طلب شدی.

  64. نوشته شده توسط كارشناسي از كشكو در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱:۴۱ ب.ظ

    آقای ابراهیم غلامزاده، یک ضرب المثل قدیمی لامرد میگه: همت گای ( گاو) رشتن/ که بی بی تره گشتن. برادر عزیز همت آقای حاج قاسم رفیعی بود که ۹۰ درصد کار کارخانه سیمان رو انجام داد بعد آخرش شما از گرد راه رسیدی و در ابتدا بعنوان وکیل صراف و بعد مدیر عامل شدی، شما که ۱۰ درصد از کار این کارخانه که بیشتر پیگیری نکردی تا اینکه منجر به تولید محصول شد، چرا اینقدر به خودت می نازی؟ ثانیا جنابعالی کارشناس ارشد حقوق می باشید که رشته تحصیلی شما هیچ ربطی به صنعت سیمان ندارد؟ از دعوای موجود بین سران کارخانه استفاده کردی و کرسی مدیر عاملی رو کسب کردی، آیا اگر دستگاههای کار گذاشته شده در آسیاب سیمان کارخانه یا سنگ شکن خراب شود شما نسبت به یک پیچ آنها تخصص دارید؟ شما میدانید اینها به چه شکلی نصب شده است؟ یا اصولا کار آنها چیست؟ آیا این جفا به کارخانه سیمان نیست؟ بهتر نبود یک مهندس با تجربه و متخصص مدیرعامل شود؟ اقدامات عمرانی شما در شهر لامرد چه بوده است؟ لطفا لیست فرمایید.

  65. نوشته شده توسط جلیل خضری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲:۳۰ ب.ظ

    سلام خدمت دوست عزیز۷۸۹۹۸۷
    لطفا یه نگاه به آمار رای های آقای مهندس حسین آزاد بندازید.اختلاف رای ایشان با نفر دوم ۱۴۰۰ رای، اگه ۱۰۰۰ رای از ایشان کسر کنیم باز هم ایشان نفر اول نمی شن؟؟!! من با افتخار از مهندس آزاد حمایت می کنم  نه از بابت نسبت خویشاوندی بلکه بخاطر شخصیت خود ایشان،از دوست عزیز خودم تقاضا دارن این عینک تنگ نظرانه ی خود را اندکی از چشم بردارند تا واقیعت ها را جور دیگه ببینند.

  66. نوشته شده توسط احسان در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۳:۰۰ ب.ظ

    آقای حمید اسدپور
    خلایق هر چه لایق یعنی لیاقت شما در همین حد است که به گفته خودتون همیشه توسط ادمین تایید نمیشوید.این به خاطر اندیشه  –حذف شده توسط ادمین– شماست جمله اول شما که نوشتید شما که لامردی نیستی دلیلی نداره دلت واسه لامرد بسوزه نشان دهنده این –حذف شده توسط ادمین– است.
    امیدوارم که دست کلیه –حذف شده توسط ادمین– از اداره کردن شهر لامرد کوتاه گردد. 

  67. نوشته شده توسط المهدی در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۳:۰۹ ب.ظ

    سلام خدمت دوستان

    ظاهراً اشتباهی پیش اومده این کامنت اصلاً چه ربطی به کارخونه سیمان داره که عدهای افراد معلوم الحال عقده های قدیمی رو دارند اینجا سر بعضی افراد دیگه خالی میکنند
    کارخانه سیمان یک کارخانه خصوصیه و مدیر عامل اون هم حتماً این اختیار را از طرف سهامدارا داره و قطعا هم باید همینطور باشه ایشون اختیار دارند که هرکسی که دلشون خواست بیارند سرکار یا اینکه از کار برکنار کنند حالا با دلیل یا بدون دلیل . کی گفته مدیر عامل سیمان باید فنی باشه ، پس رئیس کارخانه و مدیران چکاره اند تا اونجا که من ایشون رو میشناسم شخصیتشون اجازه نمیده بیدلیل افراد رو اخراج کنند . بنده خدایی با من درد دل میکرد میگفت شنیدم مدیر عامل کلی از افراد آشناشون رو آورده سرکار منم بهشگفتم این که خیلی خوبه آشناهاشون از لامرد آورده سرکار نه خارج از لامرد مدیر عامل قبل از آقای غلامزاده هم کلی نیرو آورد سرکار ولی نه بومی بلکه غیر بومی ولی ایشون تا حالا تامجبور نمی شدند یعنی اون تخصص تو لامرد پیدا میشد از لامرد نیرو میگیرند .

    در مورد کارهای عام المنفه کارخانه سیمان هم تا اونجایی که من اطلاع دارم کلی کار انجام شده که به موقع تو همین سایت به صورت کامنت جداگانه به آن پرداخته خواهد شد.در پایان آقای طرفدار حق فکر نمیکنم شما کارگر کارخانه سیمان باشید چون اگر یک ذره انصاف داشتید نیمه پر لیوان را هم میدیدید و اینطور ناعادلانه در مورد مدیر عامل اظهار نظر نمیکردید ایشان با این سن کم و بدون سابقه در حال حاظر دارند با کارخانه های با سابقه ایران با آن مدیران گردن کلفت سیمانی رقابت میکنند و موفق هم شده اند .باتشکر

  68. نوشته شده توسط آشنا در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۴:۲۹ ب.ظ

    آقای کارشناس کشکو. در زمان آقای رفیعی چند نفر از نیروهای روستای خودمون سر کار اومدن؟ با وجودیکه در زمان آقای غلامزاده حدود ۷۵ درصد جوانان روستای ما سرکار اومدن. هر چی باشه برای روستای ما بد نشده. حالا نمیدونم دق دلی شما کجاست؟اگه هم گاهی شما اسمشو میذارید کم کاری اون هم مقصر خودمون هستیم و گرنه کارخونه سیمان در کنار روستای ما طلاست. مطلب دیگر هم شما خوب میدونید مدیریت آقای غلامزاده در خصوص کارخانه سیمان کارساز بوده است و هیچ ربطی به تحصیلات ایشان ندارد…………………….

  69. نوشته شده توسط کارشناسی از کشکو در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۹ ب.ظ

    آقای آشنا اگر تخصص, تجربه و رشته تحصیلی مدیرعامل نباید مرتبط باشه پس همین غلومحسین خودمون هم میتونه مدیرعامل بشه, سوال من اینه چه چور آقای غلامزاده میدونه چه مهندسی بدرد چه کاری میخوره؟ یا اطلاعات چه مهندسی بالاتره؟ یا کی بدرد مدیر کارخونه میخوره؟ یا برای تامین قطعات اگه دستگاهی خراب بشه بایستی چه استانداردهایی داشته باشه؟ کار ایشون این نیست برادر, هر آدم ساده ای سوال کنی اینو میدونه, کارشناس ارشد حقوق بدرد دادگاه و وکالت میخوره, نه مدیرعاملی چنین کارخانه بزرگی, مهندس با سابقه و فنی تو همین منطقه زیاده, آیا بهتر نبود یه مهندس با سابقه مدیر عامل می شد یا اگه مدرکش مرتبط نبود لااقل یه کارشناس ارشد مدیریت صنعتی می آوردند که بتونه مدیریت کنه, آقای رفیعی کجا از مردم ده خودمون استفاده نکرد, تمام کهنوی ها, حاجی اسماعیلی و .. همه پیمانکار شدند براشون بد بود؟ در ضمن اون زمان شرکت سیمان لامرد نیرویی تو کارخونه نداشت که بخواد بچه های ده ببره سر کار, کل کارخونه دست پیمانکار سیمان فارس و خوزستان بود و اون یه شرکت شیرازی بود که دفترش در شیراز بود و هیچ کاری به رفیعی بنده خدا نداشت, با همه این موارد رفیعی بنده خدا اعمال نفوذ می کرد و کلی از بچه های ده خودمون, اشکنانی ها و لامردی ها سر کار بودند, حالا تو هی بگو رفیعی هیچ کاری نکرد, خدا جای حق نشسته.

  70. نوشته شده توسط حسن در تاریخ ۰۱ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۶:۳۲ ب.ظ

    سلام ، دوستان خسته نباشید ، حق باشماست ، گاهی پول رای آور است ، گاهی قدرت ، این دفعه درانتخابات شورای شهر پول حرف اول وافراد روستاهای همجوار حرف دوم زدند ، از آقای مهندس رحیمی عزیز به پایین رای واقعی داشتند . پس دیگر این جنجال راه نیاندازید وقیل وقال نکنید ومسئله خاتمه دهید وآرزوی موفقیت برای شورای جدید بکنیم .شما اگر خواستید برای دوره های بعدی کاندید شوید حتما در این چند سال حداقل یک کارخانه تاسیس کنید . وگرنه ول معطلید .

  71. نوشته شده توسط حسن ذکاوت در تاریخ ۰۲ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۳ ق.ظ

    انتخابات تموم شده و کم کم باید فضای سایت به مسیر اصلی اش برگرده. اما من یه نکته ای رو اضافه کنم اون هم تا جایی که من اطلاع دارم تنها فردی که تخصص و رشته ی دانشگاهی اش برنامه ریزی و طراحی شهری است. دوست خوب و همکلاسی عزیزم آقای محمد رحیمی با داشتن تخصص ارشد شهرسازی ار یکی از بهترین دانشگاههای دولتی ایران – دانشگاه شهید بهشتی – و هم چنین تخصص ارشد معماری؛ فرد توانمندی است که نه تنها شورای لامرد بلکه شورای شهری چون تهران هم باید به داشتن آن در این وانفسای بی برنامه ای به خود ببالد. روی هم رفته در شورای امسال افرادی که می توانند سرمایه، سیاست و برنامه ریزی را باهم ترکیب کنند حضور دارند که جای خوشحالی است.
    امیدوارم موفق باشید

  72. نوشته شده توسط برادر شما در تاریخ ۰۳ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۳ ق.ظ

    برادر حسن
    اگر پول ، اسفالت و قدرت حرف اول رو تو انتخاب می زد که اوضاع جریان حاکم اینگونه نبود که برای کرسی علل بدل به رقابت بپردازند.(لطفا به شعور رای دهندگان توهین نکنید)
    برادر جان، این دوره مردم تغییر را طلبیدند. حرکت خزنده مردم به سمت تغییر که در انتخابات گذشته مجلس نیز در رای دادن به کاندیدا رقیب جریان جاکم (با وچود آنکه خود نیز جزو آن گروه بود) مشاهده کردیم، این دور بیشتر گردید.
    جریان حاکم باید بپذیرد که برای جذب آرا مردم باید تغییراتی در خود به وجود آورد تا دوباره مورد اعتماد مردم گردند.
    در رابطه با آوردن مردم از روستاهای همجوار به عینه بگویم که تمامی کاندیداها دوره های قبل و این دوره این کار را انجام دادند و فقط معطوف به نفر پنجم شورا نمی باشد. هرچند تعداد این رای ها کم و از نظر بنده با توجه به میزان آرا کم تاثیر بود، در ضمن مشارکت مردم در انتخابات شورای این دفعه برخلاف دوره های پیشین ۹۰درصد بود که این رقم بسیار پرمعنی است.

  73. نوشته شده توسط انتقاد در تاریخ ۰۳ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۸ ب.ظ

    دکتر اسدپور عزیز
    متاسفانه چند کامنت زیر این مطلب، محملی برای عقده گشایی عده ای مغرض که از قِبَل مدیران سابق مجموعه سیمان منفعتی کسب کرده بودند و یا در دوره جدید مدیریتی مانع رانتخواری آنان گردیده اند شده است ، و دست آورد های مدیرعامل موفق و جوان شهرمون رو با ادبیاتی نامناسب مورد هجمه قرار می دهند.
    متاسفانه ادمین های سایت جواب افراد مطلع که به صورت مبسوط به این موارد پرداخته اند نیز تاکنون منتشر نکرده اند.
    اگر اینچنین بی محابا با چنین ادبیاتی به مدیران موفقمان بتازیم دیگر انگیزه ای برای کارهای عام المنفعه که برای شهر و استان مان مفید است نخواهد ماند.لطفا اگر تصمیم به عدم انتشار جواب ها رو دارید ، ادبیات تند و خارج از عرف فردی که با نام های مختلف کامنت می گذارد نیز تعدیل فرمایید.
    همچنین از مدیرعامل موفق شهرمان نیز می خواهم که خود را در سطح این افراد پایین نیاورده و همین قدر که سعه صدر و انتقاد پذیری خود را در جواب به این افراد نشان داده کفایت می کند و دیگر جوابی به این افراد ندهند.

  74. نوشته شده توسط مسعود اسدپور در تاریخ ۰۳ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۵ ب.ظ

    انتقاد عزیز

    کامنت مورد نظر جنابعالی منتشر شد اما به درخاست مدیر عامل حذف گردید.

  75. نوشته شده توسط ثقفی در تاریخ ۰۳ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۸ ب.ظ

    امیدوارم حسین آزاد با توجه به پشتوانه مردمی ای که در انتخابات شورای لامرد بدست دارد به عنوان رییس شورای شهر لامرد موفق باشد.
    اولین آوردگاه شورا انتخاب شهردار است که منتظر این انتخاب هستیم.

  76. نوشته شده توسط حسن در تاریخ ۰۵ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۵ ق.ظ

    سلام ، جناب مسعود خان اسد پور عزیز ، اینکه می فرمایید من در جریان ورود کارخانه سیمان به جه اندازه در انتخابات شورا نبو ده ام واقعا دروغ بزرگی است ، این امر نه بر شما که مدیر سایت هستید پوشیده است ، بلکه خواجه شیراز هم می داند که چه کردند وچه دادند و چقدر لشکر از روستاها آوردند همه اش با پول سیمان زبون بسته بود . اما گذشت انشاا… خدمت کنند ولی شما نگویید در جریان نبوده ام .

  77. نوشته شده توسط مسعود اسدپور در تاریخ ۰۵ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۹ ق.ظ

    حسن جان

    بنده در لامرد نبوده ام و نمیدانم فعالیتهایی که اشاره شده به چه شکلی بوده است. جمله من خیلی ساده است.

  78. نوشته شده توسط محمد رضا مظفری در تاریخ ۰۵ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۲:۲۴ ب.ظ

    با سلام
    خدمت دوستان منتقد آقای غلامزاده لازم است به این نکته اشاره کنم که بنده تجربه ی کاری دو ساله ای را با یک مدیر عامل خارجی که مدرک ایشان دقیقا دکترای حقوق بود در شرکتی که تخصصی در آن نداشتند (پتروشیمی) را داشته ام. کسی که بعد از چندین سال هنوز از ایشان به علت تحولاتی که در شرکت انجام داد به نیکی یاد می شود. رویکرد تخصص گرایی که ایشان در پیش گرفتند باعث شد نام شرکت ما در منطقه عسلویه پرآوازه گردد و شاید هنوز اگر نام نیکی از آن باقی مانده همان تحولات بنیادینی بود که ایشان بنا نهادند.
    اولا” مدیر خوب این نیست که حتما تخصص فنی داشته باشد، اشتباهی که همه ما مرتکب می شویم. مدیر خوب مدیری است که افراد باهوش تر از خود را در کنار خود داشته باشد و از آنها در جهت اهداف کلان سازمان استفاده نماید. با شناختی که از آقای آزاد دارم ، ایشان از همان افراد باهوشی هستند که می تواند در کنار آقای غلامزاده به موفقیت کارخانه کمک کنند.
    ثانیا قرار نیست مدیرعامل یک سازمان برای همیشه مدیر عامل بماند، قدرت اجرایی آقای رفیعی بر هیچ کس پوشیده نیست به همین علت ایشان را به عنوان construction manager کارخانه انتخاب کرده بودند و قطعا کارایی مدیر اینچنینی در زمان راه اندازی همانی نخواهد بود که در زمان ساخت بوده است. در صنایع نفت و گاز نیز مدیران عامل دوران ساخت با دوران بهره برداری کاملا متفاوتند علی رغم اینکه مدیران دوران ساخت به قول دوستان خوب کار می کنند ولی مدیرعامل باقی نمی مانند.
    ثالثا تخصص صرف و مدیر صرف بودن باز هم نمی تواند ملاک قرار گیرد چرا که متخصصین آرمان گرا ولی مدیران عمدتا واقع گرا هستند. ان شاالله که آقای غلامزاده در این مدت تخصص خود را در حوزه سیمان ( از تولید تا فروش ) تقویت کرده باشند که این می تواند در موفقیت هر چه بیشتر کارخانه در دوران مدیریت ایشان نقش مهمی را ایفا نماید.
    رابعا”بیایید سعی کنیم تا انتقاد را در قالب اعتراض بیان نکنیم چرا که این دو ، مقوله ای جداگانه هستند. رویه اعتراض را معمولا کسانی در پیش می گیرند که منافع انها در خطر است و یا به خطر افتاده و تمجید نیز موازی با اعتراض ولی در جهت عکس عمل می کند. اما انتقاد را کسانی مطرح می کنند که هم مزایا و هم معایب را با هم ببینند و آنرا منتقل کنند و هدفی جز موفقیت کل سازمانی که در آن کار می کنند ندارند.

  79. نوشته شده توسط حسن در تاریخ ۰۸ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۵ ق.ظ

    سلام ‘ مسعود جان اینکه می فرمایید نمی دانمو و نبودمو  و نشنیدمو و … چه بر سر کارگران کارخونه و روستاهای همجوار امد که  از شما پذیرفته نیست. پس چطور می خواهید از منتخبین سهم خواهی بنمایید که کمک کار انها بوده اید . پس کار شهر را به منتخبین واگذار کنید تا مثل گروهای حاکم قبلی مردم فراموش نشوند . 

  80. نوشته شده توسط امیرظفر موسوی در تاریخ ۰۹ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۶ ق.ظ

    خیلی حرفها و مطالب هست که الان و در این مقطع زمانی قابلیت عمومی شدن نداره انشاالله در آینده ی نزدیک خیلی از این مطالب عنوان خواهد شد. فقط میخوام نقل قول یکی از نزدیکان شورای قبلی ( که الان از نتیجه این انتخابات خیلی هم خوشحال هستن و همش میگه خدا رحمت مهندس آزاد رو که مارو آزاد کرد) رو اینجا بگم و اون اینکه تهمت دزدی که به این افراد زده شد از یه جهت درست هست و اون اینکه از وقتی که باید برای خانواده و اقوام میگذاشتند دزدیدند و اونها رو در سفرهای هفتگی به تهران برای گرفتن حق این مردم …….. در راهروهای وزارتخانه ها و دیوان عدالت خرج کردند تا بعد از اون یه سری افراد دیگه به اونها تهمت بزنن که قدرت و ثروت و زور را در اختیار دارند هرچند که در این انتخابات معلوم شد که چه کسانی پول و قدرت زور در اختیار دارند و چه کارها که می توانند با آن انجام دهند. از الان هم برای انتخابات ۴ سال دیگه یه پیش بینی میکنم و اونم اینکه هر کاندیدایی که یکی از کارخانجات اطراف رو پشت سرش داشته باشه انتخاب میشه و یشه گفت که پالایشگاه، سیمان(مثل این دوره)، آلمینیوم و….. هرکدوم حداقل یه نامزه خواهد داشت. خیلی وراجی کردم الانه که بگین بسن نه اااااهههه. واللله

  81. نوشته شده توسط مسعود اسدپور در تاریخ ۰۹ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۵:۴۲ ب.ظ

    حسن جان

    ما از هیچ کس سهمی نمیخاهیم. شما خیالت راحت باشد. اصلن سهم ما مال شما :)

  82. نوشته شده توسط یوسف در تاریخ ۱۲ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۸:۲۹ ق.ظ

    کارشناس کشکویی .سلام از اینکه جنابعالی در فضای مجازی فعال هستید وبالاخره نقد می نمایید خیلی خوب است ولی نقد باید منصفانه باشد نه از روی غرض شما اگر کارشناس باشید خوب می دانید که تعریف جامع ومهم مدیریت علم وهنر برنامه ریزی ؛سازماندهی؛هدایت ،رهبری وتوانایی نفوذ،نظارت وکنترل،ایجاد هماهنگی برای رسیدن به هدف با اهداف از پیش تعیین شده می باشد.وهمچنین مدیریت عبارت است از هنر انجام دادن کار به وسیله دیگران .من در مقام دفاع ومحکوم کردن هیچکس نیستم ،شما که از دوستان خود تعریف می کنید لطف می کنید بگویید رشته مدیرانی که شما از آنها یاد کردیدوتخصص آنها چیست؟

    اگر شما کشکویی هستید پاسخ دهید در زمان مدیریت قبل چند نیر وی روستای کشکو در شرکت سیمان به کار گیری شده اندفقط دونفر استخدام شدند ولی در حال حاضر چند نیروی روستای کشکو در واحد تحویل ،اداری،معدن،حراست،خط تولید ،فضای سبز؛خدمات،بارگیرخانه در حال کار هستند؟ آیا گرفتن لوح تقدیر وتندیس به عنوان واحد تولیدی نمونه کشوراز دست معاون اول ریاست جمهوری ووزیر صنعت،معدن وتجارت در اوضاع سخت اقتصادی وصادرات سیمان به کشورهای همسایه وپرهیز از فضای جنجالی سیاسی وحاشیه سازی وتوجه به پیشرفت وتوسعه صنعت سیمان وبه کارگیری نیروهای بومی نشانگر مدیریت فعال ،پویا ،هدفمندفراجناحی وپر تلاش کارخانه سیمان نیست؟