قاسم علی و حوضش

مهر ۲۸ام, ۱۳۹۴ (دیده شده 2,462 بار)

بحث انتخابات مجلس در هر جا از زمستان انتخابات گرم شود در لامرد از زمستان سال قبل از انتخابات گرم خواهد شد.  دقیقا از فردای آن روزی که قاسمعلی و دوستان شیراز نشینش فرصت گعده ای در لامرد یا شیراز پیدا میکنند که قلیانی چاق کنند و برنامه کلان چهار سال بعدی لامرد را ببرند و بدوزند.

استراتژیک پلانرهای این جمع از قرار معلوم حدود ۱۷ نفرند  که در لامرد به G17 معروفند. از این نظر میگویم حدود ۱۷ نفر که بعضی از آنها وزن دو سه نفر دارند و بعضی شاید وزن کمتر و تازه تعداد دقیقشان هم تا بحال از کانالهای رسمی اعلام نشده است:

  1. عیسی امیری – فوق لیسانس – رییس دانشگاه ازاد لامرد
  2. قاسم امیری – لیسانس دانشگاه ازاد لامرد
  3. مسعود انصاری لیسانس معارف دانشگاه آزاد لامرد رییس دفتر امام جمعه
  4. محمد جعفری – فوق لیسانس تاریخ هنر از پردیس بین المللی دانشگاه شیراز – فرماندار سابق لامرد و رییس پروژه آلومینیوم
  5. عبدالرضا حسن زاده – لیسانس — دبیر آموزش و پرورش (که قبلا در ترکیب اصلی تیم حضور نداشت و جدیدا به این ترکیب اضافه شده)
  6. سید ابوالحسن حقایقی – مهندس مکانیک دانشگاه امیرکبیر تهران – رییس منطقه ویژه صنایع انرژی بر
  7. عبدالحمید خسروی دانشجوی دکترا و مربی دانشگاه
  8. رضا راستی – لیسانس آموزش ابتدایی – دبیر آموزش و پرورش
  9. قاسمعلی رفیعی – دیپلم – رییس سابق جهاد سازندگی
  10. غلامرضا صفرپور – فوق لیسانس علوم سیاسی دانشگاه ازاد تهران و مربی دانشگاه
  11. ابراهیم صفری فوق لیسانس تاریخ دانشگاه شیراز و رییس آموزش و پرورش
  12. درویش صفری – دیپلم
  13. حبیب صفری – شهردار سابق – فوق دیپلم
  14. محمود صفری – فرماندار سابق – فوق دیپلم (البته ایشان در ترکیب اصلی این تیم نبوده و پس از فرمانداری به عضویت آن در آمده است)
  15. محمد علی نژاد – فوق لیسانس مدیریت صنعتی
  16. علی قسمی – لیسانس – رییس سابق شورای شهر
  17. سید وهاب هاشمی – لیسانس کشاورزی دانشگاه ازاد جهرم

همان گونه که مشاهده میشود دانشگاه ازاد بخصوص دانشگاه ازاد لامرد در تربیت این برنامه ریزان کلان نقش کلیدی داشته است. برخی از افراد فوق تا سال ۷۶ دیپلمه بوده اند و پس از شکست در انتخابات و خانه نشینی به صرافت ادامه تحصیل افتاده اند. دانشگاه آزاد لامرد هم دم دست ترین دانشگاه برای بالا بردن مدرک تحصیلی در عین حفظ سنگر لامرد بوده است.

البته به این تیم باید دکتر موسوی را نیز اضافه کرد که هم اکنون در نقش پزشک تیم ایفای نقش میکنند و در دور قبل توانست با احیای قلبی این تیم را در لیگ برتر نگه دارد. فوروارد راست این تیم یعنی درویش زارعی را هم نباید از یاد برد که به دلیل چپ زنی و عدم رعایت انضباط تیمی از گروه اخراج شد. بازیکن شماره ۱۵ تیم یعنی آقای علی نژاد که نقش تحلیلگر فنی تیم را ایفا میکرد ظاهرا به دلیل نارضایتی از قرارداد در حال انتقال به تیم دیگری است.

بازیکن شماره ۹ این تیم یعنی قاسمعلی رفیعی بازیکنی افسانه ای است که در همه نقشی میتواند بازی کند. نقش اصلی او مربیگری، اسپانسری و سهامداری تیم است اما در زمان بازی میتواند نقش دروازه بان، دفاع، هافبک، فوروارد، تماشاگر و تماشگرنما را همزمان ایفا کند. بازیکن شماره ۶ که عصبانی ترین بازیکن این تیم است معمولا فقط در بازیها ظاهر میشود و یک راست از رختکن به زمین رفته و پس از بازی به رختکن برمیگردد و سعی میکند زیاد افتابی نشود. اما ایشان در چیدن ارنج تیم و طراحی تاکتیکها نقش اساسی دارد. بازیکن شماره ۴ یعنی محمد جعفری بازیکن باتجربه و خوش استیل این تیم است که نقش showman و سخنگوی تیم را بعهده دارد. وی بلندپرواز است و آینده درخشانی دارد.

اما افراد ذخیره این تیم  زیاد هستند که برخی از  آنها از این قرارند:

  • احمد اخلاقی – رییس اداره تعاون
  • محمود عامری – دبیر آموزش و پرورش
  • علی عزیزی- دبیر آموزش و پرورش
  • علی اکبر غفاری- دبیر آموزش و پرورش
  • حسین غلامزاده – رییس کنونی بنیاد مسکن
  • احمد میرحسینی – فوق لیسانس جغرافیا
  • مصطفی نیدانی – لیسانس علوم سیاسی دانشگاه ازاد لامرد
  • محمد هنرپیشه – رییس اداره فرهنگ و ارشاد
  • موسی هنرپیشه – دبیر آموزش و پرورش و مربی دانشگاه

از بین این افراد مصطفی نیدانی وزیر شعار است و نقش محمد بوقی تیم را برای هماهنگی تماشاگران تیم ایفا میکند. علی اکبر غفاری یار کمکی تیم در هیات داوران است که معمولا در تعیین داور مسابقات و تعویض داوران ناموافق نقش اساسی دارد. محمود عامری نقش “قلم چی” تیم را ایفا میکند و با اسامی مستعار و یا بدون اسم در روزنامه ها و سایتهای خودی مطلب سفارشی مینویسد. علی عزیزی صندوق دار تیم است و بر صندوقهای قرعه کشی نظارت دارد. ایشان  تبحر زیادی در عددسازی و تنظیم صورتجلسات قرعه کشی ها دارد به گونه ای که مو لای درز صورتجلسات نرود و حسابرسان اختلاف ارقام را کشف نکنند.  موسی هنرپیشه هم نقش روحانی تیم را بعهده دارد و علاوه بر اندرزهای اخلاقی برای تصمیم گیری های تیم در مواقع لزوم استخاره میکند.

و صد البته تیم تدارکات، توپ جمع کن ها، اسپانسرها، سهامداران، تماشاگران و بخصوص تماشاگرنماهای تیم (که وظیفه های سنگینی همچون سنگ پراکنی، خرد کردن شیشه، قلم کردن پا و دست، پرتاب تخم مرغ و گوجه گندیده، پرونده سازی و حمله به سایتهای معارض و … را بعهده دارند) را نیز باید به آن اضافه کرد.

تا قبل از عید زمزمه هایی مبنی بر خروج دکتر موسی و تعویض آن با شماره ۴ تیم یعنی آقای جعفری به گوش میرسید. اما این که در گروه بر سر این قضیه چه آمد و چه بحثهایی شد بر ما نامکشوف ماند و فقط نتیجه آن که اکثریت قاطع به نفع دکتر موسوی بود در رسانه ها اعلام شد.

از وجنات آقای جعفری پیدا بود که خود را برای حداقل یک تعارف خشک و خالی برای  کاندیداتوری آماده کرده است.  اما همان بلایی که بر سر درویش در دور قبل آمد در این دور بر سر خودش آمد و به بهانه تصمیم اکثریت از دور مسابقات کنار گذاشته شد. وی البته هنوز منتظر نتیجه مسابقه حریفان بعدی است و امیدوار است نتیجه مسابقات به تساوی کشیده و به وقت اضافه موکول شود تا به دلیل تبحر در پنالتی زنی دوباره به صدر تیم برگردد. باری به هر جهت دکتر موسوی تمام قد حضور مجدد خود را برای دور بعد و با حمایت هم تیمی هایش اعلام کرد.

از بحثهای فوتبالی خارج شویم و برویم سر اصل مطلب…

 

****************************

 

دکتر موسوی که پیگیری های مجدانه ای از مسایل و مشکلات منطقه (هم لامرد و هم مهر) در مجلس و دیگر دستگاه ها داشته است با انرژی وصف ناشدنی همچنان درگیر حل مسایل است و ترجیح میدهد کارهای به سرانجام نرسیده اش تا قبل از انتخابات به نتیجه برسد. در این حین آخر هفته خود را هم فراموش نکرده و جهت تجدید بیعت با موکلین خود هر هفته در منطقه حضور دارد و تا حد امکان مراسم ختم را از دست نمیدهد. مراسمی که بعدها بهانه ای برای دلگیری و پشت کردن در انتخابات به دست موکلین خواهد داد. از همین الان مراسم کلنگ زنی هم شروع شده و در ماه های اخر به شن و آسفالت ریزی و گرد و خاک کردن لودرها و بولدوزرها ختم خواهد شد.

طرفداران ایشان معتقدند با کارهایی که دکتر انجام داده، جای خود را برای دور بعد تثبیت کرده است. اما طیف مخالف دکتر بر این ادعا خدشه جدی وارد میکنند و معتقدند اگر چه دکتر مسایل را خوب پیگیری کرده اند اما به دلایل زیر در این دور ریزش ارا خواهند داشت:

  1. اگر چه پیگیری های ایشان جدی و خالی از تعصب لامردی مهری بوده و برای کل منطقه تلاش کرده اند اما برخی از این تلاشها به دلایلی همچون بحران بودجه کشور و یا عدم اشنایی دکتر با سیکلهای اداری به نتیجه مطلوب نرسیده است. گل سرسبد اینها طرح الحاق فارس از طریق لامرد است که با وجود برگزاری جشن، فعلا مسکوت مانده است.
  2. دکتر امورات تهران را پیگیری کرده ولی ریاست ادارات توسط ایشان و دوستانشان به کسانی واگذار شده که اولا بسیاری از آنها تبحری در آن زمینه کاری نداشته اند و ثانیا از افراد خودی و گوش به حرف انتخاب شده بودند تا شاخ نشوند و مشکلی بر مشکلات آن دوستان اضافه نکنند. تعداد محدودی از روسای ادارات هم که مخالف دکتر بودند و تعویض نشدند کسانی بودند که زور آن گروه برای برداشتنشان به نتیجه نرسید و گرنه از همان ماه های اول پروژه گردن زنی مخالفین آغاز شد.
  3. اصل نارضایتی مردم از این گروه بخاطر دکتر موسوی نبوده است. مشکل اطرافیان ایشان بوده است که از قرار معلوم درها هنوز بر همان پاشنه ها میچرخند.

مشکل دیگری که رقابت این دوره را سخت تر کرده اعلام حضور تعداد زیادی از کاندیداها از بخشهای مختلف است که باعث تشتت آرا و ایجاد رودربایستی برای مردم شده است. اسامی همچون سید حبیب موسوی علامرودشتی (که در نهایت اعلام انصراف از حضور کردند)، سید حبیب حسینی مهری، بهرام طاهری گله داری، قاسم مقیمی مهری-لامردی، تیمور قاسمی مهری، فروتن اشکنانی (کاندیدای رای خراب کن دور قبل که در نهایت اعلام انصراف از حضور کردند)، سید رضی حسینی المدنی (که خودشان هم احتمال میدهند رد صلاحیت خواهند شد)، تیمور قاسمی و … به گوش میرسد.

درویش زارعی رقیب اصلی دکتر موسوی در دور قبل که با اختلاف ۳ هزار رای از راهیابی به مجلس بازماند نیز از راهی که انتخاب کرده کوتاه نیامده و با عزمی جزم تر اعلام حضور مجدد کرده است. قوت قلب درویش به حوزه مرکزی لامرد است که در دور قبل آرایش کمی بیشتر از آرای دکتر موسوی بود و در انتخابات شوراها کاملا خود را نشان داد به گونه ای که رییس قبلی شورای شهر جایی بالاتر از رتبه ۱۵ پیدا نکرد. البته دعواهای به وجود آمده در شورای شهر و استیضاح شهردار که -برخلاف نظرسنجی اولیه شورا از مردم که ماحصل آن پیشنهاد محمد علینژاد بود- با اصرار برخی اعضای شورای شهر انتخاب شده بود در آرای درویش تاثیر منفی خواهد داشت.

تعداد زیادی از مخالفین معتقدند انصراف دکتر موسوی و معرفی محمد جعفری به عنوان کاندیدای بعدی این گروه میتوانست انسجام بیشتری به آن گروه داده، به دلیل مدیریت ایشان در دوره فرمانداری آرای بیشتری کسب کرده و حتی شاید منجر به انصراف درویش به احترام اقای جعفری میشد.

 

**************************

 

اما خبری که مثل صاعقه فضای انتخابات لامرد را لرزاند اعلام حضور سید محسن علوی فرزند دکتر سید محمود علوی وزیر اطلاعات و مرجع سیاسی گروه دکتر موسوی بود که تمام برنامه ریزی های طیف دکتر موسی را نقش بر آب کرد و لبخندی بر لبان طیف درویش کاشت. سید محسن علوی با پیامی که عجله از سر رو روی آن میبارید و جهت پایان دادن به شایعات درباره حامیان ایشان، اعلام حضور کرد:

‪”‬این جانب به درخواست جناح ها و اقشار مختلف انشاالله نامزد انتخابات میشوم و برای تمام جریانهای سیاسی درون نظام احترام قایلم و از حمایت هر جریانی اعم از اصولگرایان، اصلاح طلبان و اعتدالگرایان پیشاپیش تشکر مینمایم و در خدمت همه مردم خواهم بود‪”‬

حضور سید محسن گمانه زنی ها را در مورد نارضایتی دکتر علوی از فرزندان معنوی خود تقویت کرد. چه این حضور قاعدتا نمیتوانسته بدون رضایت پدر صورت گرفته باشد و این یعنی اعلام صریح جدایی ایشان از گروه ۱۷ که خود را منتسب به اصولگرایی میکند.

اگر چه حمایت دکتر علوی از دکتر موسوی در دور قبل به دلیل حمایت اکثریت گروه از ایشان صورت گرفت اما اتفاقاتی که پس از آن بویژه در انتخابات ریاست جمهوری افتاد باعث کدورت روابط و دلخوری دکتر علوی از این گروه گردید. عدم استقبال از سخنرانی ایشان در لامرد و پیامک زدن به مردم برای شرکت نکردن در این سخنرانی و همین طور اختلاف بر سر حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری باعث شد دکتر علوی حساب خود را از این گروه جدا نماید. حتی اقدامات مزورانه و خنده داری که پس از آن برای جبران مافات صورت گرفت و استقبالی که از سخنرانی ایشان در ردای وزیر اطلاعات با همراهی بنرهای متعدد انجام گرفت نتوانست نظر وزیر را اندکی جلب کند.

این جدایی در روزهای اول سال به گونه ای غیر مستقیم خود را نشان داد. مراسم سخنرانی دکتر علوی که از روزها قبل اعلام شده بود و بنر آن در سطح شهر نصب شده بود لغو شده و سخنرانی ایشان طی سه شب با حضور جمع زیادی از مردم و جمع اندکی از مسوولین در حسینیه ابوفاضل بیت العباس برگزار شد. البته دلیل دکتر علوی برای لغو این مراسم، عدم اطلاع ایشان از بنرها، رسمی نبودن سفر ایشان به منطقه و قصد ایشان مبنی بر حضور در مراسم دهه فاطمیه و نه سخنرانی سیاسی بود ولی به نظر میرسد آن نارضایتی هم کار خودش را کرده باشد.

در هر صورت حضور سید محسن علوی، چه بعدها از حضور در انتخابات منصرف شود و چه نشود، چه رای بیاورد و چه رای نیاورد، نشان دهنده استعفای دکتر علوی از همراهی با این گروه است و بدین معنی است که من بعد برخی فعالیتهای این گروه که با استفاده از عنوان دکتر علوی و معمولا بدون اطلاع ایشان صورت میگرفت نباید به پای ایشان نوشته شود. فعالیتهایی که با لابیگری این گروه و فرستادن دکتر موسوی به کمیسیون انرژی مجلس و بدست گرفتن نبض اقتصاد منطقه توسط دیگر اعضای این گروه یعنی مهندس حقایقی (رییس صنایع انرژی بر) و محمد جعفری (رییس کارخانه آلومینیوم) در حال خیزبرداری به سمت فتح گلوگاه تجاری منطقه یعنی کوشکنار است. جایی که احتمالا برای اسپانسر گروه یعنی حاج قاسمعلی رفیعی -که فعلا در سایه فعالیت میکند- رزرو شده است.

در هر صورت باید منتظر اتفاقات مهمی در این فضا بود تا بتوان پیش بینی دقیق تر از اوضاع ارایه داد اما از ظواهر امر پیداست جدایی درویش و پس از آن تعداد زیادی از طیف منتسب به اصولگرایان و سپس رهبر معنوی ایشان، دکتر علوی، باعث تکه تکه شدن این گروه گردیده و از این گروه در آینده ای نه چندان دور فقط حاج قاسم علی خواهد ماند و حوضش.

howz

۸۰ پاسخ به “قاسم علی و حوضش”

  1. نوشته شده توسط رهگذر در تاریخ ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۸:۰۸ ق.ظ

    سلام
    ضمن آرزوی قبولی عزاداری های همه هموطنان ، مطلب جالبی بود . به نظر مطالب با در نظر گرفتن شواهد و قرائن به واقعیت نزدیک باشد.
    قاسم علی با در نظر گرفتن سلیقه شخصی خود منطقه را به سمت بدی برده و خود که شیراز نشین است و برایش گرفتاری شهرستان ضرری ندارد مهم نیست ببازد و اگر هم ببرد سود کلانی برده.
    دکتر در بین مردم اقبالیت ندارد دلیل اصلی هم اینه که مردمی نیستن ، با مردم صمیمی نیستن ، اصلا نه یزرگان را میشناسند نه افراد تاثیر گذار دلیلشم مربوط به نبودشان در منطقه و نبودن در بین مردم است.
    آوازه ای ندارند و اقبال بلندی ندارند.
    در متن برخی مدارک تحصیلی ۱۷ نفر را هم اشتباه نوشتین.

    با تشکر

  2. نوشته شده توسط همشهری در تاریخ ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۹:۰۲ ق.ظ

    دیروز درویش. امروز محمود فردا؟؟؟؟!!

  3. نوشته شده توسط همشهری در تاریخ ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۹:۰۵ ق.ظ

    جناب دکتر دوره قبل با مطلب حاج قاسم دولت تعیین میکند. فیتیله انتخابات را در سایت روشن کردی. این دوره هم با. قاسم علی و حوضش!!!! اصلا مشکلت با حاج قاسمعلی چنن؟؟؟ راستی حاجیش چرا برداشتی شیطووون

  4. نوشته شده توسط عبدالصمد صفری در تاریخ ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۷ ق.ظ

    بالاخره تنور انتخابات تراکمه هم روشن شد واما بعد:

    ۱-در مورد طرح الحاق فارس که اشاره شد به نظر من نه دلیلش بحران بودجه هست و نه عدم اشنایی دکتر به سیکلهای اداری ، بلکه تنها دلیلش ترس دولت از این اقدام هست ، نه ترس امنیتی بلکه ترس انتخاباتی و رای آوری
    دولت که عزمش رو جزم کرده برای تصاحب این دوره مجلس به دلیل از دست ندادن آرا آن خطه این امر رو مسکوت گذاشته و قطعا بعد از انتخابات اقدام به این کار خواهد کرد وگرنه دلیلی نداره طرحی که در دو دولت به تصویب رسیده و دوبار در شورای امنیت ملی به تصویب رسیده و همه هم متفق القولن که این طرح ملی و امنیتی هست و باید اجرا بشه ، سالها خاک بخوره و اجرا نشه!!!!

    ۲-به اطرافیان دکتر اشاره کردین اما بشنوید از اطرافیان درویش که به درویشوین معروفن
    این طیف که همیشه بله قربان گوی مهریها بودن اینبار با آمدن اقای زارعی فرصت رو برای اختلاف افکنی و …غنیمت شمردن و شدن سینه چاک درویش و به اعتراف خوشان به دلیل منتسب شدن به این گروه و همچنین سوار شدن بر موج ایجاد شده توانستند به شورای شهر راه پیدا کنند
    جالب اینجاس که این گروه که به زمین و زمان انتقاد میکردن وقتی وارد شورا شدن به دلیل بی کفایتی و دعوا سر ریاست و….به نیمه راه که رسیدن از نفس افتادن و شورا رو دو دستی به اصولگراها سپردن تا ثابت کنن که فقط برای غر زدن خلق شده اند و گروهی دیگر که اطراف درویش گرد آمده اند همان مگسانن همیشه دور گرد شیرینی هستند که در بین طیفهای اطلاح طلبی به فرصت طلبی معروفن که حتی در زمان ثبت نام در دوره قبل در کنار دکتر بودن ولی یه هفته قبل ازانخابات به سپاه …….

    ۳-اینکه مخالفین معتقدند انصراف دکتر موسوی و معرفی اقای جعفری ………..
    آنها معتقد نیستند بلکه آرزو داشتند که همچی اتفاقی بیفته و این آرزو رو در قالب شایعه در جامعه منتشر کردند اما حمایت صریح و قاطع اقای جعفری از دکتر موسوی همه پنبه ها رو رشته کرد و تیرشان به سنگ خورد و ما کماکان منتظر این دست شایعات در اینده خواهیم بود

    موفق

  5. نوشته شده توسط عبدالصمد صفری در تاریخ ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰ ق.ظ

    گروه درویشیون

  6. نوشته شده توسط مسعود اسدپور در تاریخ ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰ ق.ظ

    همشهری جان
    مشکلی با حاج قاسم نداریم. در هر دو مطلب به قدرت و تاثیر ایشون اشاره شده و این بار منفی ندارد. در هر صورت ایشون بزرگ اون قومند

  7. نوشته شده توسط نقطه در تاریخ ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۵:۳۳ ب.ظ

    به نظر میرسه تحلیل درستی نیست و یه جوری همه چی قشنگ کنارهم چیده شده تا نتیجه مورد نظر نویسنده مطلب در پاراگراف آخر بدست بیاد. این مطلب یه مطلب قوی ای هست، اما فقط در حوزه قلمی و نه بیشتر. به نظرم آقای درویش زارعی اگه یک رجل سیاسی به معنای واقعی باشه باید متوجه باشه که تنها خیری که از حضورش در انتخابات نصیبش میشه شکست گروه آقای رفیعی هست که میتونه اندکی دل آقای زارعی رو خنک کنه وگرنه شکست آقای زارعی به دلایل مختلفی همچون حضور کاندیدای اختصاصی اصلاح طلبان در این دور که آراء مردمی این طیف آراء اصلی آقای زارعی در انتخابات دوره قبل رو به خودش اختصاص میداد، ناکامی تقریبا مطلق شورای شهر منتسب به ایشون و البته اقداماتی که آقای موسوی در این مدت چهار ساله انجام دادن قطعی هست.
    در مورد آقای علوی هم بستگی به یک شرایطی داره که باید همچنان منتظر موند. چون آقای علوی تنها در صورتی امید به پیروزی خواهند داشت که کاندیدای اختصاصی سیدهای مهری هم باشن. در این صورت ایشون میتونن با جمع آراء اصلاح طلبان و تعدادی از اصولگرایان به پیروزی فکر کنن که البته این فرض تقریبا محال هست و خوشبختانه یا متاسفانه خوی قوم گرایانه و دیکتاتوری که در اون عزیزان مهری وجود داره این احتمال رو بعید میکنه. پس حضور ایشون با توجه به حضور کاندیدای مهر تنها میتونه شکست قطعی خودشون و شکست محتمل دکتر موسوی رو تسهیل کنه. تنها راهی که ایشون میتونه به اون دل ببنده جایگزین شدن ایشون بجای آقای موسوی هست که این فرض هم در این دور محاله و به نظر میرسه تصمیم درست این باشه که فعلا سعی کنه خودش رو به گروه به اصطلاح اصولگرای لامردی نزدیک کنه تا بتونه روی دورهای بعدی انتخابات حساب باز کنه و همین ابتدای راهشون از صحنه سیاسی لامرد و مهر حذف نشن. اگه تفاسیر من رو درست فرض کنیم ایشون اگر تا پایان در انتخابات بمونه تنها بدلیل جوان و جویای نام بودنشون هست وگرنه اگه از مشاوران قوی ای از جمله پدرشون استفاده کنن حتما در این دور کاندیدا نمیشن.
    در مورد آقای جعفری هم به نظر تصمیم درستی گرفته شده. چون مثال ایشون مثال شخصیتی مثل آقای رفسنجانی در کل کشور هست که با اینکه همیشه یک آراء مشخصی برای خودشون دارن، اما طیف مخالف گسترده ای هم دارن که در انتخابات ایران که آراء با یک حرف و شایعه در روز پایانی هم میتونه جابه جا بشه میتونه برای ایشون خطرناک باشه.
    به نظر من تنها بخش دقیق این مطلب، سه انتقادی هست که به آقای موسوی وارد کرده و این نقدهایی هست که همون چهار سال پیش هم به ایشون وارد بوده و متاسفانه ایشون هم تلاشی برای رفع اونها نکرده. چون هنوز طیف راست سنتی به اسم اصولگرایی آراء اصولگرایان رو مال خودش میکنه و با یک سری آراء طائفی و قومی و یک سری آرای دیگه انتخابات رو در میاره. البته عقل هم همین رو میگه که دکتر موسوی همین راه رو ادامه بده، اما احتمالا این برخلاف اصولگرایی یا عقل دینی باشه.
    در پایان اینکه اصولگرایی نیاز به پوست اندازی داره، چه در سطح ملی و چه در سطح لامرد که متاسفانه شهر ما خیلی از این مسیر عقب افتاده. چون حتی هنوز وارد مرحله اصولگرایی هم نشده و در مرحله پیش اصولگرایی یا همون راست سنتی مونده و این در حالی هست که در سطح کشور و شهرهای بزرگ از مرحله پسااصولگرایی سخن رانده میشه. این مرحله میتونه با پیروزی یک اصولگرای معتقد بنام دکتر موسوی و جایگزین شدن مدیران اصولگرای جدید و خوشنام بجای مدیران طیف سنتی درلامرد هم شروع بشه، اما به این شرط که چنین انگیزه ای در دکتر موسوی وجود داشته باشه و ایشون حاضر بشه خودشون رو فدای اصولگرایی در لامرد کنه و قید حمایت گروه مورد اشاره رو در دور بعدی انتخابات مجلس بزنه که تا به امروز چنین انگیزه ای دیده نشده متاسفانه و البته به یک شرط مهم تر بنام شکست گزینه مهری باشه که در این مورد اکنون به سختی میشه اظهار نظر کرد.

  8. نوشته شده توسط نقطه در تاریخ ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۳۲ ب.ظ

    یک نکته ای که فراموش شد هم اینکه به نظر میرسه رقابت این دوره بر خلاف دوره پیش بین کاندیدای اصلی لامرد و مهر یا همون اصولگراها و اصلاح طلب ها باشه و کیفیت سایر کاندیداها فقط میتونه بر مشخص شدن فرد پیروز بین کاندیداهای اصلی تاثیرگذار باشه.

  9. نوشته شده توسط همشهری در تاریخ ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۷:۵۲ ق.ظ

    سلام جناب اسدپور
    ازشماانتظارنمیرفت درایام شهادت ودهه عاشورا به یه موضوع بی ربط بپردازید.

  10. نوشته شده توسط محمد در تاریخ ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۵:۳۲ ب.ظ

    چند نکته مهم به نظرم میرسه.
    اول اینکه دلیل اینهمه خصومت دکتر اسدپور با این گروه به اصلاح جی ۱۷ چیه؟ مگه حاج قاسم رفیعی چه هیزم تری به دکتر اسدپور فروخته؟
    میگن چرا این آدما باید بیان از شیراز برای مردم لامرد تصمیم بگیرن. درصورتی که اولا این آقایونی که شما اسم بردید همشون در لامرد هستن. حتی همون حاج قاسم هم هر هفته در لامرد حضور داره، اما شما که این انتقاد رو میکنی خودت در تهران نشستی و می خوای برای مردم لامرد تصمیم بگیری!
    دوم اینکه شما که شعار سایت تراکمه رو گذاشتید (همه بگویم همه بشنویم) و این شعار رو بزرگ بالای سایت هم زدیدٰ چرا اینقدر ناراحت هستید و همش در تلاش هستید که صدای یک گروه در لامرد رو خفه کنید؟! آخه چه اشکالی داره که گروه به قول شما جی ۱۷ که عمری برای لامرد زحمت کشیدن اجازه داشته باشن در انتخابات کاندیدای خودشون رو معرفی کنن، و با کاندیدای بقیه گروه ها رقابت کنن. البته جواب سوال کاملا مشخص هست. دلیل این همه ترس شما اینه که این گروه میاد هر سال گزینه خودش رو معرفی میکنه و مردم هم چون میدونن این گروه دلسوز مردم هستن و سالها خدمات درخشان اونها رو به یاد دارن، به کاندیدای این گروه اعتماد کرده و رای میدن.
    نکته بعد هم این هست که نمیشه مبهم صحبت کرد و همش دوپهلو سخن گفت. بالاخره گزینه شما در انتخابات کی هست؟ ازاین تعریف و تمجیدهایی که از دکتر موسوی کردی و نوشتی خوب کار کرده و پرتلاش ظاهر شده، برای هر دو شهرستان لامرد و مهر هم کار کرده و … به نظر میرسه الان گزینه خود شما هم دکتر موسوی هست؟ اما برای اینکه ظاهر رو رعایت کرده باشی قدری مبهم نوشتی. درسته؟

  11. نوشته شده توسط مسعود اسدپور در تاریخ ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۷:۳۶ ب.ظ

    محمد جان
    کسی خصومتی نداره. من تحلیلم رو از این اوضاع به وجود اومده نوشته ام.
    خصومتی با کسی نداریم. اتفاقا این جا از حاج قاسم به عنوان بزرگ این تیم یاد شده است و سعی شده واقعیتها نوشته شود. ممکن است برخی از واقعیتها ناخوشایند باشد و برخی خوشایند.
    واقعیت خوشایند برای شما این است که این گروه در پیشرفتهای لامرد بسیار دخیل بوده اند، سازماندهی بسیار خوبی دارند، مرد عمل هستند، متحدند و آدمهای پای کار دارند که خیلی از تیم های دیگر یک درصد آن را ندارند.
    واقعیتی که ناخوشایند برای شماست این است که این گروه انحصار طلبند و اجازه رشد کسانی غیر از گروه خودشان را نداده اند حتی اگر به قیمت عقب ماندن منطقه باشد. نگاهی به روسای ادارات بیندازید و بیاد بیاورید بلافاصله پس از انتخابات به دنبال تعویض چه کسانی بودند.
    واقعیتهای دیگری هم وجود دارند که به دلیل طولانی شدن مطلب به اینده موکول شده.

  12. نوشته شده توسط شمارت چنده توی تیم در تاریخ ۰۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۶:۲۶ ب.ظ

    آفرین براسد پوربزرگوار این چنین بحثهای چالشی که افراد رابه چالش میکشه وخودافراد هم میتونن خودشون رو دریابند برای مدتی هم که شده خیلی خوبه هرچند که جاداره از چهره هایی که نام برده شده ازسوابق مثبت ومنفی شون در سمت هایی که بوده هم گفته میشد تابین افراد بازدید کننده سایت تراکمه خدایی نکرده اختلافی پیش نیاد وهمه درفضایی دوستانه باهم به بحث بشینند. انشالله که هرکس میاد وکاندید میشه بااخلاقی ایرانی ومردم گراباشه درجهت پیشرفت منطقه ناینکه خدایی نکرده اختلاف بندازبین مردم باشد.درانتها هم ازکلیه افرادی که درپیشرفت این منطقه دخیل بودن باید تشکر وقدردانی کرد. باتشکر

  13. نوشته شده توسط دانشجو در تاریخ ۰۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۷:۳۲ ب.ظ

    سلام و عرض تسلیت به مناسب ایام محرم
    نکته اول و جالب توجه در نوشته ی جناب اسدپور این که علاقه عجیب و خاصی به مدرک تحصیلی و بزرگ نشان دادن نقش دانشگاه آزاد دارند! مدرک تحصیلی افراد یا دانشگاه لزوماً ربطی به قدرت سیاسی، توان برنامه ریزی و هیچ چیز دیگه ای نداره ! چه بسیار کسانی که در دانشگاه های تراز اول درس خوانده اما ذره ای شعور سیاسی ندارند، بعلاوه در سطح کلان کشور ما و نمایندگان مجلس کنونی و حتی کابینه را بنگرید و مدارک تحصیلیشان را ببینید متوجه میشوید که گویا مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل در اولویت آخر یا حداقل یکی مانده به آخر است. و بعید میدانم اگر خود نویسنده در دانشگاه آزاد لامرد تحصیل کرده بود اینگونه مطلبش را آغاز میکرد…. (کمی فخر فروشی مشاهده شد)
    نکته دوم اینکه نویسنده سعی در جهت دادن به افکار خواننده در موضوع سید محسن علوی دارند ، ابتدا بهتر است که سید محمود علوی را با جناب درویش زارعی مقایسه نکنید و موضوع آقای زارعی را به هر کسی که حرف تازه ای میزند بسط ندهید، در موضوع سید محسن :
    اول اینکه که هنوز مشخص نیست ایشان قصد ماندن در رقابت را داشته باشند، دوم اینکه سید محسن فرزند سید محمود علوی است و خود او نیست! چه بسا پسرانی که راهی جز راه پدران برگزیدند، و سوم اینکه موضوع انتخابات آن هم در مورد لامرد و گروه موصوم به G17 خیلی پیچیده تر از آن است که به این زودی بتوان پیش بینی کرد.
    *در نهایت کاش در کنار پیشرفت های انفرادی و تلاش برای نشان دادن خود کمی هم به پیشرفت منطقه فکر کنیم و برای جوانانمان دل بسوزانیم. با سپاس و پوزش از جسارت های بنده

  14. نوشته شده توسط sayed در تاریخ ۰۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۸:۰۷ ق.ظ

    با سلام شورا رو طیف درویش به لجن کشیدن نوبت مجلسه

  15. نوشته شده توسط sayed در تاریخ ۰۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۵ ب.ظ

    با سلام اقای اسدپور شما که کیف تهران میکنید چتون به محل .میرین چهار سال دیگه میاین .کلا مثل خندوانه میرین چهار سال بایه مقاله تخریبی میاین .خالوتون هم شعراش سیاسین .

  16. نوشته شده توسط مجید در تاریخ ۰۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۳:۰۳ ب.ظ

    به نظرمیرسه سید محسن علوی بیش از آنکه قصد کاندید شدن و یا برنده شدن در انتخاب مجلس رو داشته باشه، قصد مطرح کردن خود در این اوضاع و احوال به عنوان یک شخصیت کارامد و تاثیرگذار در عرصه سیاست منطقه را دارد تا از این طریق ذهن مردم رو آماده حضور در عرصه های سیاسی و اجرایی آتی شهرستان کرده باشد، که با توجه به گمنام بودن و عدم فعالیت وی در شهرستان و همچنین عدم شناخت مردم از شخصیت و اندیشه های آقای علوی پسر، این یک راه منطقی و معقولانه به نظر میرسد که فضای مجازی به وجود آمده و ایام عزاداری محرم نیز کمک زیادی به این امر کرده است.

  17. نوشته شده توسط عبدالصمد صفری در تاریخ ۰۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۲ ب.ظ

    اقای دکتر خسه نوی

    گروه انحصارطلب!!!!!
    عدم اجازه رشد!!!!
    گروه قدرت طلب!!!!!
    تا کی میخاین مردم رو با این کلمات فریب بدین!
    چقدر توی همین سایت دادو هوار راه انداختین و تهمتها زدین!!
    دنبال کلمات دهن پر کن دیگه ای بگردین

    شما و گروهتون دست هرچی انحصار طلب هست رو از پشت بستین و از کول (کتف) هم قطع کردین!!!
    از همان دوران خاتمی که به آبدارچی ها هم رحم نکردین!تا الان که در طی این دوسال حنجرتون شر(پاره) دادین که قطار تدبیر وامید چرا هنوز به لامرد نرسیده تا باقی مانده های جریان رقیبتون رو زیر ریلهای این قطار له کنید!!

    جای تاسفه که عضو شورای شهر لامرد به جای اینکه از فرصت بدست امده در حضور استاندار از مشکلات و خواسته های مردم در جهت ابادانی شهر استفاده کنه ، از عدم تعویض فرماندار گلایه میکنه ، فرمانداری که چند صباحی بیش نیست که توسط همین دولت منصوب شده!!! آیا این انحصارطلبی نیست؟!

    اقای دکتر مگر شما کسی رو به گروهتون راه میدین؟!!

    موفق

  18. نوشته شده توسط تغییر در لامرد حتمی در تاریخ ۰۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۷ ب.ظ

    سلام خدمت همشهریان عزیز
    مطلب نزدیک به واقعیت بود طیف سنتی لامرد اخیر محکوم به شکست می شود
    آگاهی آحاد مردم پاسخی به سالها خواب کردن و اخاذی و باج گیری افکار مردم توسط این گروه بود.
    نسل لامرد تغییر کرد . این ۱۷ نفر افرادی هستند که هیچ گاه نباید فریب آنان خورد دقیقا و چه زیبا ۱۷ نفر از کسانی که دیگر باید در انزوا قرار گیرند کنار هم چیده شده اند بایستی این تیم ۱۷ نفره به زباله دان تاریخ بپیوندد. و لامردی نو با مشارکت جوانان پاک لامردی که زخم خورده پارتی بازی اقوام گرایی کوته فکری و دیکتاتوری این آقایان بوده اند بسازیم.
    این را از منظر خود نمی گویم بلکه این چند سال اخیر در تمام روستاها و بخش ها و جوانان لامردی مانند بوقی ممتد می شنوم . انتخابات مجلس پیش رو مایه خجالت دکتر موسی(شعار نویس ماهر) خواهد بود انشاله
    و جالب اینکه محمود صفری در سیاست (آیا خنده تان نمی گیرد)
    مدیر عزیز از انتشار این نظر دریغ نفرمایید ممنون.

  19. نوشته شده توسط مسعود اسدپور در تاریخ ۰۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱:۵۸ ب.ظ

    عبدالصمد عزیز
    من گروهی ندارم که کسی رو توش راه بدم یا ندم. اگر منظورتون سایت تراکمه است که مگه تا بحال محدودیتی در نوشتن افراد بر اساس دیدگاه سیاسی بوده؟
    بحث من چه ربطی به اصلاح طلبی و اصولگرایی و تدبیر و امید داره؟
    بحث من بحث محلیه. اونایی که خودشون رو به اصولگرایی چسبونده ان بعید میدونم الفبای اصولگرایی رو هم بلد باشند. اونایی هم که به اصلاح طلبی چسبیده اند نمیدونن اصلاح طلبی یعنی چی.
    بحث ما بحث انتخابات مجلسه و یه بحث منطقه ایه.
    اگر گروهی اومده اند و به آبدارچی هم رحم نکرده اند ان گروه هم اشتباه کرده و اون هم انحصارطلبه.

  20. نوشته شده توسط مسعود اسدپور در تاریخ ۰۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۰۳ ب.ظ

    sayed جان

    من میتونم وقتم رو اختصاص بدم به یک سایت کشوری که تعداد خواننده ها بیشتر از این باشه و درآمد زا هم باشه. وقتی کسی دور از منطقه است اما دغدغه منطقه داره و برای سایت محلی که درامدی نداره و هر انتقادی هم توش مطرح بشه یک طرف گله میکنه، وقت میذاره دیگه شما نمیتونید بهش بگید چهار سال یه بار… وقت گذاشتن برای سایت هم لزوما به معنی مطلب نوشتن نیست. کارهای فنی سایت هم پشت پرده است و شما که خواننده هستید متوجه نمیشید.

  21. نوشته شده توسط مسعود اسدپور در تاریخ ۰۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۰۶ ب.ظ

    سید جان
    این که شورای جدید خوب عمل نکرده اند رو قبول دارم. اما اگر مصوبات شورای شهر قبلی منتشر بشه خواهید دید مصوبات قبلی چند برابر شورای جدید مشکل دارند.

  22. نوشته شده توسط عبدالصمد صفری در تاریخ ۰۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۰۸ ب.ظ

    آقا یا خانم تغییر……

    هرچند آرزو برجوانان عیب نیست ولی آرزوی به تاریخ پیوستن این گروه را به گور خواهید برد

    موفق

  23. نوشته شده توسط حسین در تاریخ ۰۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۴ ب.ظ

    باسلام به جای مباحث حاشیه ای به فکر ابادی بخش چاهورز باشید که فقط زمان اتخابات ان را یاد می کنند.

  24. نوشته شده توسط رضا صفایی در تاریخ ۰۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۹ ب.ظ

    سلامی به بلندای حکومت G17
    تمام عالم آب رو به عنوان مظهر پاکی میدونن و همه بر این امر واقفند ولی همین آب اگه مدت زمان زیادی ساکن و بی حرکت بشه میشه مظهر کثافت و آلودگی … اندیشه و تفکرهم همینه و اگه ایستا و ثابت باشه یقینا به فساد و خرابی میرسه
    این دوستان ک مدت زیادی عنان سیاست رو ب دست گرفتند و با یه تفکر ثابت میخوان مسیر رو پیش ببرن لطفا ی مدت رها کنید تا شرایط تغییر کنه…
    اگه بهتر شد ک چ بهتر و شماهم هم ک هدفی جز اسایش مردم ندارید(خخخخ) یقینا خوشحال میشید و اگه شرایط بدتر شد برای شما دو صد بهتر و باعث میشه مردم قدرتون رو بدونن
    و در ضمن آقای اسدپور به مدارک دوستان دکترای هواشناسی رو هم اضافه کنید
    بعضیاشون دانشجو دکترا هستن و بعضیا دکترا شون رو گرفتن

  25. نوشته شده توسط لامرد عزیز در تاریخ ۰۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۷:۵۸ ب.ظ

    دکتر اسدپور سلام. مردم این شهر قبل از آنکه مسعود اسدپور را فارغ التحصیل دوره پسا دکترای هوش مصنوعی و استاد دانشگاه تهران بدانند، ایشان را به عنوان فرزند شهید عزیزمان قنبر اسدپور می شناسند چند وقت قبل در یک موقعیتی این سعادت نصیبمان شد تا وصیت نامه پدر عزیز و بزرگوارتان را مطالعه کنم و همچنین خاطره ای از ایشان به نقل از یکی از همرزمانش را بخوانم. نکته های زیادی در این خواندن به ذهن و نظم متبادر گشت ولی خیره ترین و برجسته ترینآن این بود که بصیرت و ژرف بینی در کلمه به کلمه نوشته پدر عزیزتان و بلکه بالاتر، نگاه ولایشان محسوس و مشهود بود. خدا رحمت کند شهید قنبر اسدپور و قنبر اشدمورهای این سرزمین رو، نمی دانم که تا به حال چند بار وصیت نامه پدرتان را خوانده اید و باز نمی دانم که آیا تا به حال به صحبت های خکیماته و عالنانه ایشان عمل کرده ای یا نه؟ ( امیروارم که عالم و عامل بوده ای!!! ) ولی دکتر جان! این را خوب می دانم که مردم این شهر مسعود اسدپور را نه با دکترایش بلکه در نگاه اول، به عنوان فرزند شهید می شناسند و این عم توقع زیادی نیست که لااقل در مسیر ترسیمی پدر گام یردارد. من کاری به این گروه ندارم و صادقانه می گویم که بخش عنده ای از این توشته صحیح و قریب به واقعیت و منطبق بر صحنه های میدانی ایت ولی در برخی مقاطع این نوشته تهمت هایی به برخی افراد منتسب و معطوف گردیده که قطعا شایسته و بایسته نیست چرا کع قبل از انکه این تهمت ها متوجه این آقایان شود متوجه نظام می باشد مثل اینکه مسایلی که در مورد علی اوبر غفاری و علی عزیزی گفتید.
    دکتر مسعود! انتخابات نزدیک است قطعا نه این مردم و نه پدر عزیزتان و رفقایشان که آسمانی شدند راضی به این نیستند که در این جاده تخت گاز بریم و آب به اسیاب دشمن بریزیم. مواظب باشبم که تراکمه بلندگوی سیاست زده این د آن نشود وقبل از هر قلمی چهره معصوم مدرتان و همرزمانش به یادمان بیاید شایدکلماتی دیگر روانه کاغذ شود.

  26. نوشته شده توسط عبدالصمد صفری در تاریخ ۰۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۸:۳۴ ق.ظ

    اقای صفایی

    قیاس مع الفارق کردی برادر

    در ثانی مشت نمونه خرواره ، همون شورا رو به گند کشیدین فکر کنم دیگه کافیه!!!

    در مورد انتخاب شهردار که یادتونه چه دروغ بزرگی به مردم دادن و همه رو سرکار گذاشتن!!!!

  27. نوشته شده توسط بی در تاریخ ۰۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۹:۴۲ ق.ظ

    نمیدونم شما درویشیان از چی میسوزید……

  28. نوشته شده توسط سلام بر حسین(ع ) در تاریخ ۰۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۴ ب.ظ

    السلام علیک یا اباعبدالله الحسین
    سلام بر تو ای حسین ، سلام بر تو ای مظلوم عالم ، سلام بر تو ای تشنه لب ، سلام بر تو که آن روز مظلوم بودی و امروز هم مظلومی ، سلام بر سرور شهیدان عالم سلام بر شهیدان راه خدا و سلام بر شهیدان راه حسین ….
    ای حسین ای پسر شیر خدا و ای پسر فاطمه مظلوم ، نمی دانم امروز و در این ایام حزن و اندوه و این مصیبت عظما نگاهت به خرابه های شام است یا به صحرای کربلا یا اسیری و خواری زینب یا به شهادت سجاد . یا حسین نگاهی هم به این خرابه های دل ما کن به این بی انصافی و به این دو رنگی و دروغ ، به این دنیاپرستی و این احوال ما …
    امروز دست به قلم شده ام و قسم میخورم که جز حقیقت چیزی ننویسم
    سلام و درود بر مردم غیور و انقلابی و با بصیرت لامرد و مهر و شهرها و بخش های تابعه
    اینجانب هیچ حقی ندارم که راه و روش و خط سیاسی برای این مردم ترسیم کنم ولی مردم عزیزم را به بصیرت هرچه بیشتر از اوضاع و احوال گذشته تا کنون در منطقه دعوت می کنم و فقط نکاتی چند را جهت یادآوری متذکر می شوم .
    مردم عزیز شهرستانهای لامرد و مهر شما را دعوت می کنم که نگاهی به گذشته این منطقه بندازید و ببینید آن کسانی که امروز داعیه سلامت خود را دارند و تیرهای بی انصافی خود را روانه خدمت گذاران شما می کنند خودشان چقدر در منطقه بوده و همدرد مردم بوده اند و در کنار این مردم بوده و می دانند که مردم چگونه زندگی کرده و می کند و آیا کسانی که در خانه های چند میلیاردی در تهران و شهرهای دیگر زندگی می کنند و زندگی اشرافی گری را به ماندن در منطقه خود ترجیح داده اند و فقط در ایام انتخابات و برای بهره برداری سیاسی و اقتصادی خود به یاد منطقه خود می افتند می توانند دلسوز این منطقه باشند ؟ از جمله جناب آقای موسوی لاری و سیدرضی حسینی و امثال اینها . جناب آقای اسدپور اگر واقعا منصفانه سخن می گویید چرا نامی از اینها نمی برید و امثال اینها و چرا خودتان به لامرد برمی گردید تا از نظر علمی وزنه ای برای این منطقه و جانان آن باشید و فقط در ایام انتخابات آب به آسیاب کسانی می ریزید که سالهاست به غیر از غرض دغدغه ای برای این شهر و مردمانش ندارند.
    کسانی که خود را مدعی اصلاح طلبی و تغییر در این شهر می دانند چه بر سر شورا شهر درآوردند و برای منافع شخصی خود چگونه مردم را در نظر نگرفته و هرآنچه دلشان خواست کردند که مردم خودشان از اتفاقات اخیر کاملا واقف
    آقایان اصلاح طلبی که با آمدن استاندار عزیز دولت محترم تدبیر و امید فقط حرف از منافع و مصالح شخصی خود زند و از مشکلات جوانان و مردم این شهر حتی جمله ای بر زبان نیاوردند دیگر چه حرفی برای گفتن دارند که صد البته مردم این مسائل را فراموش نخواهند کرد
    زمانی که سیدرضی حسینی و سیدجلال موسوی و امثالهم در منطقه بودند چه کمکی برای وحدت در منطقه کردند و چه نگاه بی طرفانه ای داشتند که امروز دم از نگاه برابر می زنند در صورتی که آمروز همه مردم از نگاه برابر جناب دکتر موسوی به هردو شهرستان و شهرها و بخش های تابعه آن خرسند هستند و قطعا قدرشناس این خدمت خالصانه نیز خواهند بود
    کدام یک از آقایان حاضر بودند از زندگی راحت و ثروت و درجه علمی خود برای این مردم بگذرند جز همین سید صادق که امروز آماج حملات مغرضانه همان کسانیست که حاضر نیستند حتی از اندک مال و اموال خود برای این مردم بگذرند
    جناب آقای دکتر اسدپور چه کسی به شما اجازه داده که اینگونه و به این شکل از خدمت گذاران واقعی این مردم و منطقه نام ببرید و آنان را زیر سوال ببرید و برای خود بهره برداری سیاسی کنید . آقای اسدپور حرمتی اگر دارید از پدر شهیدتان است وگرنه از دکترای شما خیری به این مردم نرسیده و همچنان ماندن در تهران را به آمدن در شهرتان ترجیح داده آید و شاید نمی دانید که مردم همه چیز را خوب رسد می کنند . هروقت به لامرد آمدید و در کنار جوانان به مردم این شهر خدمت کردید آن موقع از حاج قاسم رفیعی و دیگران صحبت کنید که بیشتر وقتش را در لامرد هست با توجه به مشغله زیاد کاری در مرکز استان
    در کامنت برخی از دوستان عزیز هم متاسفانه بی انصافی و غرض دیده می شود که نمی خواهم به آن بپردازم و همه این عزیزان را به انصاف و صداقت دعوت می کنم
    در پایان به همه عزیزان عرض می کنم که زیاد خودشان را با این مطالب و مسائل دیگر به زحمت نیندازند زیرا مردم صادقان واقعی را خوب می شناسند و اتفاقات اخیر را از جمله مسائل شورای شهر و سفر استاندار و مسائل گذشته را فراموش نخواهند کرد و قدرشناس خدمات ارزنده دکتر موسوی و مرحوم حیاتی و دکتر علوی و دیگر دوستان از جمله عزیزانی که در مطلب فوق نام برده شدند خواهند بود
    خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

  29. نوشته شده توسط عبدالصمد صفری در تاریخ ۰۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۹ ب.ظ

    اقای دکتر،بزرگوار

    من برخلاف اقای سید معتقدم شما واقعا دغدغه شهر رو دارین هرچند به قول “دایی” گاهی به سمت گروه و….غش میکنید.

    یه تعداد انسان عاقل و بالغ سالها پیش دور هم جمع شدن و کار گروهی میکنن و به گواه تاریخ موفق هم بودن ، تعدادی هم در بین راه به این گروه پیوستن و بعضا هم از گروه رفتن ولی ساختار و خط مشی گروه حفظ شده، به نظر شما کجای این کار اشکال داره؟ شما هم میتونید همین کارو انجام بدین و کاندیدا معرفی کنین
    مگه چار سال پیش اقای زارعی رو علم نکردین ؟!!!
    کسی به شما گفت انحصار طلب و دیکتاتور و …….؟!!!

    مگه اصلاح طلبای مهری سالها برای چپیهای لامرد تصمیم نمیگیرن؟!!!ایا شده یه بار حتی به عنوان چای گردن به جلساتشون راه بدن اونا رو؟!!!

    موفق

  30. نوشته شده توسط بی در تاریخ ۰۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۰۹ ب.ظ

    اولا اقای اسدپور شما خودت کجایی؟؟نشستی توی تهران و با سهمیه مراتب علمت رو پیش بردی و…. بعدشم محظ اطلاعت اقای رفیعی فوق لیسانس دارند و اقای قسمی نیز فوق لیسانس.دوما اقای درویش زارعی مدرکشون چیه؟چرا ننوشتین که همه بدونن از کجا گرفته… نیست که ارتباط نزدیک و خیشاوندی دخیله؟؟؟؟

  31. نوشته شده توسط سلام بر حسین(ع ) در تاریخ ۰۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۵:۴۴ ب.ظ

    جناب آقای رضا صفایی این گونه سخن گفتن ادب و شخصیت شما رو میرسونه

  32. نوشته شده توسط اکیلو در تاریخ ۰۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۴ ق.ظ

    جناب آقای دکتر اسدپور بلکم
    نمی نوییسید نمی نویسید آمّا وقتی هم می نویسید …آما..
    اینکه گفته ام بلکمید خیلی راحت قابل اثبات است ..کافی است تعداد ساعاتی را که برای لامرد و همشهریها و دغدغده ای اینچنینی تان وقت گذاشته اید (حالا هزینه های مادی و معنوی دیگرش به کنار) را محسبه کنید..از همان دوران دانشجویی که هر دانشجوی صفرکیلومتر لامردی که تازه به تهران می آمد را حمایت می کردید و راه و چاه تهرون یادش می دادید بیگیر بیو تا الی امروز که هر جا اسم لامرد می آد رگ غیرتت یه بدسی می زنه بالا !
    خدا وکیلی چند ساعت شد؟ حالا همین تعداد ساعات را حتی بر مبنای نرخ وسیله ی باربری به امامزاده داوود هم جسارتا محاسبه کنی ..اگر همین وقت را جای دیگری صرف می کردی اوضاع مادیت چند برابر بهتر بود؟ نه خدا وکیلی راست و حسینی جواب بده
    برار کامنتها ی بالا را بخوان ..ببین . تازه منصف ترینشان عبدالصمد است !
    بیکاری به خدا
    یک یکشون

  33. نوشته شده توسط ناصر در تاریخ ۰۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۸ ق.ظ

    سلام آقای اسد پور
    از اینکه با این سخنان خود را مطرح می کنید بسیار خوب است.ولی ما حق نداریم با توهین وافترا به دیگران خود را مطرح کنیم شما کسی را بوقچی خطاب می کنید که نماینده مردم در شورای شهر هستند لازم به ذکر است ایشان چندین دوره است در شورای شهر منتخب مردمند پس به نظر مردم احترام بگذارید که عین دمکراسی است.

  34. نوشته شده توسط عمو در تاریخ ۰۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۴۰ ق.ظ

    اینها همه بوقلمون صفت هستند

  35. نوشته شده توسط amir در تاریخ ۰۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۰ ق.ظ

    با عرض سلام خدمت دکتر عزیز

    درود بر دکتر عزیز که همیشه بدون تعارف و رودربایستی با هیچ جناح و گروهی مطالب بسیار دقیق و واقعی خود را بیان نموده و ابراز مینمایند و از این جهت محبوبیت ویژه و خاصی را در بین مردم شهرستان به ویژه جوانان به دست اوردید.

    به امید روزی که تنها رهبر شهرستان کسی نباشد جز فرزند غیور و دلسوزمان جناب آقای دکتر علوی

  36. نوشته شده توسط خلوم زار اسمايل در تاریخ ۰۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۹ ب.ظ

    آقا صمد
    مگر در موقع حکومت انحصارطلبان جناح راست در لامرد میوه های گندیده به نماینده مجلس سوم آقای سیدرضی حسینی پرتاب نکردند؟
    چرا در برابر اقدامات خارج از چارچوب همفکران خودتون سکوت کرده اید
    چرا واقعیتها رو قبول نمیکنید؟
    تا کی میخواهید از خواب زمستانه بیدار شوید !؟
    بای

  37. نوشته شده توسط جناب خان در تاریخ ۰۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۷ ب.ظ

    سلام بر جناب اسدپور ، “اگر در خانه کس است همان یک حرف آقای سلام بر حسین بس است ” آقای اسدپور تهران خوش نشین ، تفرقه اندلختن ساده است هنر نمی خواهد ، بیا در لامرد و اتحاد ایجاد کن برادر جان ، یک روز فتنه ای بپا کردی ولی عصای موسی مردم لامرد را نجات داد !!!! بس نیست شورای شهر و شهرداری را به لجن کشیدی !!! تا جایی که مردم لامرد روز شماری میکنند کی دوره این شورا تمام شود . این ثمره تفرقه ای که همراه با پول کارخانه سیمان ایجاد کردی بود !!! دست بردار چه قدم مثبتی برای مردم و ما جوانان لامردی برداشتی !!! بعد اینکه اگر شما مدرک گرا هستی چرا آقای زارعی که هم لیسانس وهم فوق لیسانس خود در زمان تصدی فرمانداری و پست های دولتی از دانشگاه آزاد اخذ کردند بر دکتر موسوی که مدارج عالی علمی خود در دانشگاه دولتی درسطح فوق تخصصی داشتند ارجعیت دادی ! جز اینکه به ما گفتی که ایشان تجربه مدیریتی دارند وما هم قبول کردیم ولی خدا بزرگ بود . خروجی حمایت از درویش این شورا واین شهردار بود که باید بخدا پناه برد .

  38. نوشته شده توسط مسعود اسدپور در تاریخ ۰۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۹:۱۹ ق.ظ

    صمد جان
    انحصار طلبی به تفسیر شما منظور نیست. انحصار طلبی به این معنی که روز بعد از رای آوردن به قلع و قمع هر که با تو مخالف بوده بپردازی. هم من و هم شما دوران سیدرضی حسینی را بیاد داریم و بلبشوهایی که برای این بنده خدا درست کردند که حتی نمیگذاشتند از لامرد رد شود. این انحصارطلبی است.

  39. نوشته شده توسط مسعود اسدپور در تاریخ ۰۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۹:۲۳ ق.ظ

    “بی” جان

    اولا فوق لیسانس آقای رفیعی و قسمی را اطلاع ندارم. دانشگاه اقای زارعی را هم نمیدانستم. دانشگاه هر کس را که میدانستم آوردم. از چند نفر سوال کردم به این تحصیلات نوشته شده رسیدم. ثانیا ارتباط خویشاوندی بنده و آقای زارعی و قسمی و خیلی های دیگر در این لیست به یک اندازه است. در لامرد همه با هم خویشاوندیم

  40. نوشته شده توسط sayed در تاریخ ۰۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۰ ب.ظ

    احتمالا دکتر اسدپور فقط خودش همه چی میفهمه اونم ازراه دور .دیگه مدرک هیچ کی اعتبار نداره.خودش و خالوشون تراکمه و خالوشون و دکتر

  41. نوشته شده توسط بادکوش در تاریخ ۰۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱:۰۳ ب.ظ

    باسلام
    باتشکر از مطلب خوب آقای اسدپورچند نکته لازم بود که یادآوری کنم.آقای صفری وسلام برحسین وغیره….فکرمیکنند استغفرالله این ۱۷نفرخدا وپیغمبر هستندوهیج کس حق ندارد درمورد اینا حرف بزنند.هرکس مخالف عقیده ونظراونا حرف بزنه ضدنظام وضد ولایته.چون خودشون خیلی پایبند به نظام وولایت هستند.درثانی درسته آقای اسدپور فرزند شهیدهستند وخداراشکرباتوکل وتلاش خودشون به مدارج عالی رسیدندولی شماها وامثال شماهاپشت خون شهید نون خوردید.ازرییس دانشکده پرستاری ودانشگاه ازاد همش شده مورثی.وهزارتای جیزای دیگرکه الحمدالله همه مردم همه جیز میدونند.شما تایک دولت عوض میشه سریع خودتون به اون میجسبونید.اصلاح طلب هستین.اصولگرا هستین.منافق هستین هرگروهی بیادشما بااون هستین.فقط به خاطر قدرت وثروت.اگرهم عملکردشورای قبلی هم بیارید ازاینا بدترهستند.زمین های که توشهرک به اقای –حذف شده توسط ادمین– به چه دلیل دادند.زمین های که تمام اعضای قیلی ازهمه جای شهر سند به نام خودشون زدند.اینا رانمیگی.این شورا چه ربطی به درویش زارعی داره.که شما دارید ازته میسوزید.واین سید صادق تو این ۴سال جیکار کردهفقط ۴تا کارمفیدش نام ببرید.الحاق که منتفی شد.سایت انرزی بر هم که بردند عسلویه این حرف من نیست حرف رفیق خودتون اقای قادریتون هست.زمان انتخابات قبل شعارتون این بود سید صادق میره کمسیون پزشکی ومشکلات پزشکی حل میکنه دیدیم چقدر حل شد.رفت تو کمسیون انرزی منافع این گروه حل کنه.واین کارهایی که الان انجام میشه همش بار سیاسی وانتخاباتی داره مثل کلنگ گاز دهشیخ وترمان که برای ۶سال قبل طرحش اماده بودالان نماینده از خواب بیدارشده که این کارباید انجام بشه وهزارتای جیز دیگرهست……………………………..فقط فقط هرکس مخالف نظرواعتقاد شما حرف زدبهش برجسب ضدنظام نزنید
    بازهم ازدکتراسدپورتشکر میکنم که باعث افتخاراین منطقه هستند.وانشالله همیشه سالم باشند

  42. نوشته شده توسط عبدالصمد صفری در تاریخ ۰۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۷ ب.ظ

    اقای خلوم……
    اگه یه کم دقت کنی و چشماتو بشوری و جوردیگری ببینی متوجه میشی که اتفاقا همونایی که میوه گندیده زدن چند دوره بعدش پرتقال نافی میناب چششون گرفت البته بعضیا هم کولر گازی و ……
    الان هم پرتاب کنندگان همون میوه های گندیده ،شدن مدعیان اطلاح طلبی و جومه شر میذن بر همونا!!!!

    موفق

  43. نوشته شده توسط عبدالصمد صفری در تاریخ ۰۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۱ ب.ظ

    اقای دکتر

    وایضا اقای علوی رو به اشکنون و دهشیخ و…راه نمیدادن!
    بعد از رای اوردن اقای موسوی چندنفر قلع و قمع شدن؟!!
    آمار بدین شما که دس به امارتون خوبه!!!!

    موفق

  44. نوشته شده توسط رییسی در تاریخ ۰۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۳:۰۰ ب.ظ

    جناب آقای اسدپور
    متاسفانه شما و سایتتان در چندین انتخابات اخیر تنها کارش برهم زدن فضای منطقه داشته،دوست عزیز در دور قبل هم شما گفتید حاج قاسم دولت تعیین می کنه ولی این در حالی بود که مردم متوجه شدند اطرافشان چه خبر است و به چه کسی رای بدهند.
    حالا هم شما از حقه قدیمی تفرقه بیانداز حکومت کن دارید استفاده می کنید تا با رودررو کردن جریان پیروز اصولگرا با دکتر علوی بتوانید آقای زارعی شکست خورده را پیروز انتخابات اینده کنید.
    دوست عزیز شما یک نگاه به سران جریان اصلاحات بیانداز ببین مدرک تحصیلی اونها چیه؟اصلا مدرک تحصیلی آقای موسوی لاری و سید رضی و … چیه؟متاسفانه اصلاحطلبان لامردی هم که بازیچه دست مهری ها هستند و مهم نیست مدرکشون چیه؟
    اما هم گروهی های شما و سرانتان در تیم آقای زارعی
    محمد جمالی،محمود حق شناس،احمد حق شناس،سیدعلی اکبر موسوی را نگاه بیاندازید خودتان بهتر متوجه می شوید که مدارک و تخصص این دوستان از کجا آمده و در سال ۷۸ در انتخابات با حضور سید جلال موسوی چه ضرری به مردم شهرستان لامرد زدند
    لطفا دست از این کارهایتان بردارید
    ضمنا نام بردن از سید محسن علوی تحت عنوان پسر دکتر علوی جایی برای ما ندارد.پسر نوح که یادتان هست
    راستی آقا محسن از شبهای ساحل کویت خود خاطره ای ندارد

  45. نوشته شده توسط سلام بر حسین(ع ) در تاریخ ۰۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۳:۱۱ ب.ظ

    جناب دکتر اسدپور .
    شما که اطلاع نداری چرا می نویسی پس . خب غیر از این نیست که داری فقط خودت رو مطرح میکنی اونم به هر قیمتی . دروغ و تهمت و هرچیزی که به دستت برسه

  46. نوشته شده توسط خولي خوره در تاریخ ۰۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۰۵ ب.ظ

    خالو مسعود جان
    مشخصه که از اقای زارعی طرفداری میکنی
    به گروه درویشیون بگید گو نمیدانی کنون فرمانروایی دست کیست یا که نشناسی هیات اجرا چرا بی محابا میروی در جمع سرداران چرا

  47. نوشته شده توسط ﻣﺤﻤﺪ در تاریخ ۰۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۹:۲۴ ق.ظ

    ﺟﻨﺎﺏ ﺍﺳﺪ~ﻭﺭ ~ﺱ ﻧﺪﺍﻧﺴﺘﻪ ﻣﻄﻠﺐ ﻧﻨﻮﯾﺲ ﻭ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﮐﺴﯽ ﻭﯾﺎ ﺑﺪ ﮔﻮﯾﯽ ﻫﻢ ﻧﻨﻮﯾﺲ ، ﺷﻤﺎ ﮐﻪ ﻃﺮﻓﺪﺍﺭ ﺳﯿﻨﻪ ﭼﻨﺎﮎ ﺁﻗﺎﯼ ﺯﺍﺭﻋﯽ ﺍﺻﻮﻟﮕﺮﺍ ﯼ ﺍﻓﺮﺍﻃﯽ ﺑﻮﺩﯼ ﻭﻣﺎ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺗﺒﻌﯿﺖ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﮐﻪ ﺣﺎﻝ ﻻﻣﺮﺩ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭ ﺷﺪ ﻭﺍﻻﻥ ﺍﺻﻼﺡ ﻃﻠﺐ ﺷﺪﯼ ، ﻭﺍﻋﺠﺒﺎ ﺭﻧﮕﯽ ﺷﺪﻥ ﺣﺪﯼ ﺩﺍﮐﻤﯽ ﻫﻢ ﺑﻪ ﻋﺎﻗﺒﺖ ﻧﻮﺷﺘﻦ ﺍﯾﻨﮕﻮﻧﻪ ﻣﻄﺎﻟﺐ ﮐﻪ ﺑﻪ ﮔﻔﺘﻪ ﺩﺭ ﺑﻌﻀﯽ ﻣﻮﺍﺭﺩ ﺍﻃﻼ ﻉ ﻧﺪﺍﺷﺘﯽ ﻓﮑﺮ ﮐﻦ ﺑﻌﯿﺪ ﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﯾﻪ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ. ﻩ ﺑﺪﻭﻥ ﺍﻃﻼ ﻉ ﮐﺎﻣﻞ ﻣﻄﻠﺒﯽ ﺑﻨﮕﺎﺭﺩ ﮐﻪ ﮔﻤﺮﺍﻩ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺷﻮﺩ . 

  48. نوشته شده توسط ﻣﺤﻤﺪ در تاریخ ۰۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۹:۴۴ ق.ظ

    ﺍﯼ ﺑﺎﺩﯾﮑﻮﺵ ﺧﺪﺍﯾﺎﻥ ﺷﻤﺎ ﮐﯿﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ ، ﺳﯿﺪ ﺭﺿﯽ ﻭ ﺳﯿﺪ ﺟﻼﻝ ﻭ … ﺩﺭ ﺍﻗﻮﺍﻡ ﻣﻬﺮﯼ ، ﻭﺍﯼ ﺗﻮ ﭼﻘﺪﺭ ﺧﺪﺍﺩﺍﺭﯼ ، !!!

  49. نوشته شده توسط یونس در تاریخ ۰۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۴ ب.ظ

    مسعود اسدپور را نیک می شناسم؛ به سختی باور دارم کسی بیش از او بی آن که چشمداشت به چیزی داشته باشد به زادبومش، لامرد عشق بورزد. حقیقتا وقتی نوشته تحلیلی اش از انتخابات پیش روی لامرد را که گاه با چاشنی طنز درآمیخته، خواندم، مثل همیشه بر توانمندی های قلمی وی و البته عمق تحلیل هایش رشک بردم.
    مایه شگفتی است که پرده برداشتن از حقیقتی که ممکن است خوشمان نیاید این چنین ما را به خیره سری وامی دارد. این همه ناشکیبایی و سراسیمگی در انتقاداتی که جز یک یا دو مورد باقی متوجه نوشته او نیست بلکه متوجه شخصیت اوست نشان از چه دارد؟ آیا این خود چیزی جز اثبات «لب لباب» مدعای وی یعنی انحصار طلبی مطلق گروههای مختلف سیاسی لامردی است. از در میان کشیدن پای پدر شهیدش – که خداوند او را با اولیاءالله و صدیقین و صالحان محشور گرداند- تا انتساب اتهام افترا و تفرقه افکنی و طرفداری از حاج درویش زارعی و طرح اتهام بی اطلاعی به این سبب که تنها چرا نمی داند فلان فرد اینک کارشناسی ارشد خود به پایان برده است.
    با این انتقادهای شما به مولانا حق می دهم که گفت: مردم اندر حسرت فهم درست؛ این که او به تن خویش ساعت ها برای گرداندن سایت تراکمه وقت صرف می کند چه سودی برای ایشان جز رسالت بزرگ حقیقت جویی و گسترش تضارب آرا و ترویج فرهنگ گفتگو میان همشهریان دارد. آیا سخت است فهم این نکته که اگر از پدر شهیدش درس حریت و آزادگی نیاموخته بود و نعوذبالله کسی دیگر می بود می توانست با نوشتن مقاله این چنین با هدف ارادت جویی به خدمت خاندان زر و زور و تزویر سیاسی لامرد مایه ها ببرد و سودها دراندوزد، چندان که در شمار نگنجد. یادت بخیر جرج ارول فضای فرهنگی شهر ما چگونه است؟ اگر ناشکیبایی این وابستگان به قدرت را می دیدی احتمالا قلعه حیوانات رنگ و بوی دیگری می گرفت!!!
    با احترام و پوزش از تصدیع وقت شریف دوستان

  50. نوشته شده توسط مسعود اسدپور در تاریخ ۰۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۱ ب.ظ

    سلام بر حسین(ع)
    سفسطه نکنید. من اطلاعی از فوق لیسانس گرفتن ایشان ندارم. متن بنده کاملا واضح و روشن است.

  51. نوشته شده توسط مسعود اسدپور در تاریخ ۰۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۲ ب.ظ

    محمد جان

    بنده از شخص خاصی طرفداری نکرده ام. شما و “خولی خوره” با هم بحث کنید تا ما بفهمیم از نظر شما ما طرفدار کی هستیم؟!

  52. نوشته شده توسط مسعود اسدپور در تاریخ ۰۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۵ ب.ظ

    رییسی عزیز

    کاری به گروه اصلاح طلب و مدرکشان ندارم (البته مطمین نیستم متوسط مدرک اضولگرایان از اصلاح طلبان بالاتر باشد).
    من مدرک کسانی که یک عمر است برای لامرد و مهر تعیین تکلیف میکنند را ذکر کردم.

  53. نوشته شده توسط تغییر در لامرد حتمی در تاریخ ۰۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۰۶ ب.ظ

    با سلام از اینکه جناب آقای اسدپور به تمامی نظرات احترام می گذارید نشانه شخصیت شماست.
    وگرنه افکار پوچ و انحصار طلب در لامرد زیاد داریم که هر کس با ورود به این صفحه و یک نگاه سطحی متوجه تمامی شخصیت ها می شود که من نمونه آن آقای –حذف شده توسط ادمین– را مثال میزنم .
    در همین صفحه مشخص است که با چه تفکرات بسته و کهنه ای از این ۱۷ نفر فرسوده طرفداری می کند. شاید هم از همان عده ای باشد که نفع شخصی را ننگ نمیداند، وحقوق ضایع شده و باند مافیایی ها و پول به جیب زنان کیسه دارن را نمیشناسد. به هر حال برای دومین بار است که به سایت شما سر میزنم. حیف که نمی شود خیلی از حرف ها را در این مورد گفت فقط یاری خدای عاری از پلیدیها با همدلی جوانان لامردی و اهل فکر لامرد بتوانند راه گشای مان باشد.

  54. نوشته شده توسط ناشناس در تاریخ ۰۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۵:۲۲ ب.ظ

    سلام آقای اسدپور واقعا من تاسف میخورم با این سوادتون اینجور تحلیل میکنید.این یک واقعیته که زیر بنای خدماتی که در منطقه صورت گرفته در زمان حاج آقای علوی بوده و ایشون هیچ منافعی در این منطقه ندارن و با این بی محبت هایی که تو این مدت و در دور ششم به ایشون شد بازم شخص کینه ای نبوده وهنوزم کارهای منطقه رو پیگیری میکنن و بخشی ازاحترامی که هیئت دولت برای دکتر موسوی قائله بخاطر شخص حاج آقا علوی است.و مردم واقف باشن که با ورود دکتر سید محسن علوی به مجلس دهم و حضور پدرشون در هیئت دولت بسیاری از کارها و مسایل منطقه حل میشود.

  55. نوشته شده توسط ناشناس در تاریخ ۰۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۵:۳۴ ب.ظ

    شخص درویش زارعی با احترام خاصی که براشون قائلم و شناختی که ازشون دارم در حد نمایندگی منطقه لامرد به دلیل تنگ نظری و شخصی دیکتاتور و کینه ای و کوته فکر نیستن .من نمیدونم شما واطرافیانتون به چه چیز درویش دل خوش کردید. آقای زارعی در حد معاون سیاسی و مدیر کل سیاسی هستن وبسیار توانمند در این حیطه ولی برای نمایندگی اصلا مورد تایید نیستن و در صورت نماینده شدن بدترین ضربه به لامرد میزنند.و اما در مورد دکتر موسوی شخصی خوب و همفکر و صفات خوب دیگر اما ایشان ساده و زود باور بودن و سپردن کارهای شهرستان به اطرافیان و برخورد نکردن با مسوولان متخلف و نداشتن بینش سیاسی قومی و راضی نگه داشتن اقشار مختلف مردم نتونستن در منطقه خوب ظاهر بشن وایشون پیگیری های و کارهایی هم انجام دادن که قابل کتمان نیست .وتصمیم گیری اطرافیان برای ایشون موجب نارضایتی تشکیلات سیاسی لامرد و مهر شده.

  56. نوشته شده توسط نقطه در تاریخ ۰۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۶:۵۵ ب.ظ

    سلام عبدالصمد صفری جان:
    بگذارید من هم انتقاداتی به نظرات شما داشته باشم:
    شما فرمودین دولت بخاطر ترس از دست دادن رای مصوبه مورد اشاره رو اجرا نمیکنه. بنظر این تحلیل های خیلی ساده شایسته نباشه. دولت رایش رو با این مصوبه ها جمع نکرده که حالا با این مصوبه از دست بده. ابتدائا حتی در همین سایت تراکمه گفته میشد مردم اون مناطق خواستار الحاق به لامرد هستن که خیلی هم سر این موضوع تبلیغ شد اتفاقا. اصولا این استدلال بنظر میاد یه توجیه بدون هر گونه پشتوانه و تنها دارای ارزش رو کم کنی کامنتی باشه.
    فرمودین طیف اطرافیان درویش که همیشه بله قربان گوی مهری ها بودن و… خب بفرض ادعاهای شما درست که در مورد بعضی هاشون به نظر من هم درست میاد و اصلا کار آقای زارعی رو در مقابل دکتر موسوی براساس روایت خودشون با اینکه هوادارهیچ کدوم از اونها و هوادار بقیه کاندیداها هم نبودم در اون زمان غیراخلاقی می دونستم. اما اگه دور و بری های بله قربان گو انقدر آدم های بد و منفوری هستن چرا خیلی راحت از انتخابات شورا عبور می کنید و به دعواهای بعدیشون می پردازید؟ چرا نمی گید چه اتفاقاتی افتاد که مردم حتی یک نفر از شورای قبل رو مجددا انتخاب نکردن و بعد طبق ادعای شما به همون نزدیکان آقای زارعی رای دادن؟
    فرمودین گروه مورد اشاره قدرت طلب و انحصارطلب و… نیستن. خب یعنی در کل شهرستان هیچ اصولگرای دیگه وجود نداره که بهتر از مدعیان کنونی بتونه مدیریت کنه؟ حالا حتما باید ریاست همه مناطق صنعتی شهرستان هم دست خودشون باشه؟ حتما باید فلان کارخونه هم دست خودشون باشه؟ فرمودین عضو شورای اصلاح طلب بجای عنوان کردن مشکلات شهرستان از دغدغه های حزبی و گروهیش سخن گفته. ولی چرا نمیگین همین طیف انحصارطلب لامرد چند شب با عوام فریبی حتی شبها در میدان دانشجو میخوابیدن و حتی بر در فرمانداری قفل زده بودن و به دنبال اهداف باندی و گروهیشون بودن؟ آیا آقای احمد منصوری از جریان انحرافی یا فتنه گر بود که به اون شکل باهاش برخورد کردن؟ مگر امثال ایشون نبودن که اعضای ستاد احمدی نژاد در سال ۸۴ در شهر لامرد بودن؟ این اگر انحصارطلبی نیست پس چی هست؟
    یا من یادم هست در گزارش آقای رحیمی رییس اسبق(اینم جالبه. دو ساله شده اسبق) شورا اعمال خارج از ضوابطی به طیف راست سنتی لامرد هم نسبت داده شده بود… که اصلا شما علاقه ای به پرداختن بهش نداشتید و سعی می کردین به نقاط دیگه اون گزارش بپردازین.

    البته به نظر من یا هر اصولگرایی در لامرد، این نوشته میتونه مشکلاتی داشته باشه ولی نه این مشکلاتی که شما مطرح می کنید. اصلا نام بردن از آقایانی مثل هنرپیشه، عزیزی یا عامری به این شکل نه اخلاقی هست و نه منصفانه. این صفاتی که آقای اسدپور به بعضی از این ۱۷ نفر دادن در هر حزب و گروهی هستن و اتفاقا بسیار بسیار عادی هست. ولی آقای اسدپور یک بار منفی به کلماتشون اضافه کردن که انسان احساس میکنه اینها غرق در کثا..ن متاسفانه و پاسخ های کامنتیشون هم خیلی قانع کننده نبود. و انتقادات دیگه ای که بعضی دوستان مطرح کردن مثل اینکه چرا گروه مقابل رو به همین شکل بررسی نمیکنن؟ اصلا اصلاح طلبان لامردی چه کسانی هستن؟ میزان سوادشون چی هست؟ در دوران احتمالا مدیریتشون چه کاری کردن و…
    و نکته آخر اینکه بعضی ها فرمودن آقای اسدپور علاقه ای به شهرستان نداره و بعضیا هم تلاش کردن در مقام دفاع حاضر بشن. به نظر من موندن در این بحث ها هیچ ارزشی نداره. به نظر من یه غیرلامردی و غیرمهری هم اجازه داره در این موارد صحبت کنه و نیازی به تعصب لامردی داشتن نیست. من قبول ندارم اداره یک سایت مثل تراکمه کار سنگینی هست چون یه چیزایی حالیم میشه در این خصوص ولی میدونمم اتفاقا کاری که آقای اسدپور میکنه شرافتمندانه تر از بعضی های دیگه هست. ایشون دارن اعتقادات خودشون رو حالا هر اعتقادی باشه تبلیغ میکنن و چه آقای موسوی و چه زارعی نماینده باشن، ایشون منفعتی ندارن و نهایت هدفشون اینه که یه همفکر خودشون به قدرت برسه که این میتونه در صورت اصلاح طلب بودن ایشون و پیروز شدن یک اصلاح طلب برای من ناراحت کننده باشه. چرا که به فرموده رهبری عزیز جناح چپ تقوای جمعی نداشتن متاسفانه و این باعث تضعیف نظامی میشه که بهش دلبستگی دارم. اما در مقابل بعضی دوستان بیشتر از اونکه لامرد مدیون اونها باشه، اونها هستن که مدیون لامردن. علم بیل گیتس رو نداشتن، ولی تونستن به ثروتی به همون اندازه برسن.

  57. نوشته شده توسط ملکی در تاریخ ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۲ ق.ظ

    سلام دوست گرامی آقای اسد پور
    من وابسته به هیج جناحی نیستم بهتر نیست به جای جنگ زرگری بیایم با اتحادخوددر شهرستان لامرد ومهر با همت جوانان وروشن فکران سازندگی ایجادکنیم.
    ما همه فرزندان این نظام مقدس هستم و گوش به فرمان آیت الله خامنه ای هستیم وحاضریم چون ایثار گران ۸ سال دفاع مقدس جان خود را در راه انقلاب بد هیم .
    تفرقه وجناح بازی در قاموس ما جای ندارد زیرا ما یک رهبر داریم که سید علی خامنه ای است . ایشان ما را به وحدت امر فرموده اند پس ما حالت دست جناح های سیاسی نخواهیم شد.

  58. نوشته شده توسط عبدالصمد صفری در تاریخ ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۹:۳۵ ق.ظ

    هر عزیزی که در نظراتش به اسم من اشاره کردن ،شما اجازه دارین بدون حذف نام اینجانب اون نظر رو منتشر کنید، اقای محترمی با نام مستعار تغییر در….نظر دادن که اسم من در کامنتشون حذف شده، و اما بعد:

    اقای تغییردر….
    پایه گذار و گرد اورنده این گروه (به قول شما فرسوده )وحامی همیشگی انها حاج اقای علوی بوده که انصافا تا الان خوب مدیریت شده و موفق هم بوده.
    اگر این گروه دارای تفکرات بسته و کهنه و فرسوده ست ، چرا شما رو اینقدر نگران کرده؟!!چرا هول و هراس و ترس به جان شما انداخته؟!!!!اگر این تفکرات کهنه وانحصار طلبی ست و به دنبال منافع شخصی خودشان هستند چرا الان شما دنباله رو و سینه چاک اقای سید محسن علوی فرزند حاج اقای علوی که خود بنیان گذار و برنامه ریز این گروه بودن، شده اید؟!!!!
    (هرچند برما مکشوف ست این سینه چاکی و تغییر رنگ دادنها)

    موفق

  59. نوشته شده توسط عبدالصمد صفری در تاریخ ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۳ ق.ظ

    اقای نقطه عزیز

    ممنون از توجه و دقت نظرتون

    در مورد الحاق طبق اطلاعات موثق عرض کردم
    شما بفرمایید که چرا با وجود تصویب این طرح در دو دولت و همچنین مصوبه شورای امنیت ملی در دو نوبت بازهم این طرح مسکوت میمونه؟!!! شک نکنید که بعد از انتخابات این طرح اجرا میشه.

    در مورد گروه درویشیون هم ، یه سری انتقادات بود و مردم هم خواستار تغییر بودن هرچند ۹۰درصد کسانی که به این شورا رای دادن اظهار پشیمونی میکنن و یقین پیدا کردن که این افراد شایستگی این اعتماد رو نداشتن مخصوصا با دروغ بزرگی که در مورد انتخاب شهردار به مردم دادم
    یکی دیگه از دلایل رای اوری این گروه ،موجی بود که در کشور و به دنبال ان در شهر بوجود آمده بود و اونا هم سوارش شدن ولی به نیمه راه نرسیده چپ کردن و…..

    موفق

  60. نوشته شده توسط خلوم زار اسمايل در تاریخ ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۹ ق.ظ

    آقا صمد
    ١-میشه لطف کنید نام افرادیکه به نماینده لامرد در مجلس سوم میوه های گندیده زدند رو نام ببرید؟
    ٢- بنظرتون دلیل روی گردانی مردم به شورای شهر قبلی چه بود؟ چطور شد هیچکدامشون رای نیاوردند؟
    صمدجان
    بالاخره باید بعضی واقعیتها رو قبول کرد ، در حال حاضر شهر لامرد مثل گذشته نیستند مردم هوشیارتر شده اند و کورکورانه انتخاب نمیکنند.
    بقول خودت

  61. نوشته شده توسط چخوها در تاریخ ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۳:۰۸ ب.ظ

    خدا رحم بکنه دوباره انتخابات شذد و تنور تراکمه داغ
    چکار اقای رفیعی دارید والا همه باید قدر دان زحماتش باشیم واقعا در زمانی که توی جهاد بودن زحمات زیادی برای منطقه کشیدن

  62. نوشته شده توسط خولي خوره در تاریخ ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۳:۱۱ ب.ظ

    برادر اسد پور مشخص هست که شما از کروه درویشیون طرفداری میکنی

  63. نوشته شده توسط عبدالصمد صفری در تاریخ ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۳:۱۶ ب.ظ

    خالو….
    بعید میدونم ندونی کیا بودن!!!

    دقیقا در مورد هوشیاری مردم باهاتون موافقم به همین دلیله که هر کی از راه رسید و هوس کرد با یه مدرک نصف و نیمه نمیتونه ادعای خدمتگذاری کنه!!!

    موفق

  64. نوشته شده توسط محمد در تاریخ ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۴۲ ب.ظ

    سلام جناب اسپور ، اگر طرح جنابعالی به سرانجام برسد قطع یقین خیلی از دوستان شما که چشم دیدن پیشرفت لامرد ندارند و شما هم دانسته آب به آسیاب آنها میریزید ،!!! خوشخال خواهید کرد ، همانند خوشحالی آنها از چنین شورایی و شهرداری که بلای جان مردم افتاد، البته شما هیچ سودی جز لعن و نفرین مردم نبردید . ولی سفره خوبی برای دوستان پهن کردید خودت هم خوب واقفی اما … !!! همانگونه که دوستان شما وقتی صندلی مجلس که توسط جناب دکترسید محمود علوی طی چندین سال زحمت از لار مستقل شد ولی سید رضی رفت !!! پالایشگاه تصویب شد سید جلال رفت !!! ولی حالا هم حتما با تلاش دوستان شما چیزهایی که مد نظر دوستان شما است وتلویحا بیان میکنند مثل الحاق و سایت انرژِی بر و… که در پسا بر جام توسط دولت تدبیر امید انشاءا… جابجا و به مکان دلخواه شما خواهد رفت . ولی مردم اشتباه خود در زمان زدن دست رد به سینه خدمت گذار خود جناب سید محمود عزیز، که بر اثر گمراهی افرادی نظیر شما در آن زمان بود ، بلافاصله در دوره بعد با حضور گسترده جبران کردند و سید محخود دوباره رای قاطع آورد و نماینده شد که انشاءا… این دفعه هم اشتباهی که درمدیریت شهر و شورا شد جبران شود و نفرین بر شما کمتر گردد. البته چون جوانان این مسایل نمیدانند شما هم میتوانید همانند دوستان گذشته خود که مانع به مجلس رفتن سید محمود علوی بزرگوار شدن ، عمل کنید که نه موسی ونه محسن به مجلس برود ، و دوستن مهری خود را در هدف پیروز کنید .ولی انشا،ا… خدا با مومنین است .
    سید وهاب موسوی تصحیح شد اما مدارک دوستان چون در گمراهی موثر است خیر ، باید از شر … به خدا پناه برد .

  65. نوشته شده توسط علی اکبر صفری در تاریخ ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۵:۲۹ ب.ظ

    درود جناب دکتر اسدپور
    تحلیل جالبی بود. ولی این گروه G17 تعدادشان بیشتر از این حرفهاست. شاید به G25 هم برسد :-(

  66. نوشته شده توسط صابری در تاریخ ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱:۰۸ ق.ظ

    گرامی باد یاد ونام معلم و رزمنده دفاع مقدس زنده یاد دکتر حیاتی ولایت مدار صادق

  67. نوشته شده توسط باد کوش در تاریخ ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵ ب.ظ

    باسلام
    آقای محمداگه نفرینی باشه مردم شمارا نفرین میکنند که ۴سال شهررابه عقب بردین با اون نماینده وتقلبیاتون.اولا نه الحاقی هست نه منطقه ویزه.که منطقه ویزه هم رفت عسلویه به گفته نمایندتون قادری.ثانیا شما حق ندارید از طرف مردم حرف بزنید.مردم دست به سینه علوی زدند چون از اطرافیانشون متنفر بودندکه درس عبرتی براشون بشه متاسفانه اینا وابسته به ثروت وقدرت هستند.انشالله امسال یه درس دیگری بهشون خواهندداد.چرا بهتون برمیخوره که آقای اسدپور دکترهستند.شاید میترسیدبرگرده منطقه جای شما تنگ کنه.نترس محمدشما به کارتون ادامه بدین با تهمت وافترا.چون واقعیت تلخهههههههههههه
    مردم مابیدارشدند

  68. نوشته شده توسط تنها در تاریخ ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۷ ب.ظ

    درودبر دکتراسدپور

  69. نوشته شده توسط خولي خوره در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۶ ق.ظ

    محمد جان
    بیدار باش تا صبح دولتت بدمت فعلا وسطای پاییز هست صبر کن اخر زمستون تعداد رای مردم که بر خلاف میل باطنی تو رای میدن رو بشمار

  70. نوشته شده توسط خولي خوره در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۷ ق.ظ

    ببخشید منظورم شما بودی باد کوش

  71. نوشته شده توسط رضا در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۹ ق.ظ

    چقدر دکتر برای آقای علوی به کار بردید! آقای علوی تنها جواب نمیده؟

  72. نوشته شده توسط مسعود اسدپور در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۰ ب.ظ

    رضا جان
    پیشوند دکتر بکار بردن برای کسی که دکتر است اشکالی ندارد. در همین جمع معرفی شده دیپلمه هایی هستند که مدرک دکترای تقلبی خریده اند اما از ترس سایت تراکمه جرات نمیکنند از آن نامی ببرند.

  73. نوشته شده توسط علی در تاریخ ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۵ ق.ظ

    درویش تا لامرد اَ چاله ی سیاه نشونه یَه جای نیشینه.

  74. نوشته شده توسط خلوم زار اسمايل در تاریخ ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۹ ق.ظ

    دوستان عزیز
    اینجانب خلوم زار اسماعیل از شما درخواستی دارد؛
    همگی برا پیشرفت منطقه لامرد و مهر دست به دست هم دهید ، چرا در قرن٢١ هنوز مثل گذشتگان هستیم.
    آقا صمد و سایر عزیزان
    چرا پیشرفت برا شهر لامرد میخواهید
    چرا اشکنانی ها پیشرفت نکنند
    چرا گله داری
    چرا مهری ها
    و همینطور علامرودشتی ها
    خطه جنوب فارس از بی عدالتی ها رنج برده و بایستی جوانان برومند این منطقه خارج از تعصب تلاش کنند،
    به امید آنروزیکه اختلافات کوشی و شمالی و بیخه ای و اوری حل شود
    موفق باشید

  75. نوشته شده توسط عبذالحسین صابری در تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۳ ق.ظ

    مردم هوشیار باشید محور ولایت ورهبری قرار دهید واز توهین به دیگران بپرهیزید که وصیت پیامبر ص به علی ع :«ای علی؛ خداوند بهشت را بر هر دشنام گوی بد زبان که باکی ندارد چه بگویدوچه بشنود،حرام فرموده است.»
    باشد پیرو واقعی آن حضرت باشیم

    ن

  76. نوشته شده توسط عبدالحسن صابری در تاریخ ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۴ ق.ظ

    ما باهیچ کس پیمان برادری تا ابد امضا نکرده ایم .ملاک ما دوری وتنفر از سران فتنه ومطیع وپیرو ی از آیت الله خامنه ای است. پس باید بصیرت داشته باشیم تا شرمنده شهدا نشویم.

  77. نوشته شده توسط هاشمی در تاریخ ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱:۰۷ ق.ظ

    من هم با نظر آقای صابری موافقم امام ره فرمودن پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیب نرسد چگونه می توان قبول کرد کسانی دم از ولایت فقیه می زنند اما در عمل یار غار سران فتنه اند . بی بصیرتی خواص باعث فاجعه ی درد ناک کربلا شد .اما بدخواهان بدانند عمار های انقلاب نخواهند گذاشت آن حادثه تکرار شود ما بسیجان گوش به فرمان حسین زمان خود سید علی خامنه ای هستیم .
    سید علی فرمان دهد غسل شهادت می کنیم بصیرت بصرت بصیرت

  78. نوشته شده توسط پویا در تاریخ ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۹:۳۰ ق.ظ

    سلام
    حتما شنیدید که امسال اکثریت منطقه علامرودشت به اتحاد داخلی رسیده اند و آن طرف یعنی چاهورز و خیرگو و علامرودشت دارند به اجماع میرسند که کاندید واحدی داشته باشند و رای حداکثری جمع کنند.
    بترسید لامردی ها از این دوره مجلس…
    دوره قبلی هم جناب دکترموسوی از آرای علامرودشت برنده انتخابات شدند و کرسی مجلس را مدیون علامرودشت بودند. ولی این دوره دیگر…

  79. نوشته شده توسط علیزاده در تاریخ ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۷ ق.ظ

    من یک علا مر دشتیم وافتخار می کنم فرزند خطه ولایت مدار وشهید پرور علامرودشتم ومدیون خون شهدایم
    پس به کسی رای می دهیم که در خط رهبری و مدافع انقلاب باشد ما جوان علامرودشت منطقه ای فکر نمی کنیم زیرا تمام ایران سرای ماست.

  80. نوشته شده توسط پویا در تاریخ ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۶:۰۴ ب.ظ

    اعلامی کاندیداتوری دکتر سیدمجتبی عباسی از منطقه خیرگو علامرودشت برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه۹۴…
    ایشان به عنوان کاندید منطقه علامرودشت و حمایت اکثریت مردم علامرودشت از ایشان وارد انتخابات میشوند.